Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hľadá sa Asistentka člena predstavenstva s aktívnou znalosťou anglického jazyka
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 € btt
1200 € btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Staňte sa dôležitým článkom fungovania a organizovania práce člena predstavenstva medzinárodnej spoločnosti.
Prečo práve táto pozícia?
Táto pozícia ponúka jedinečnú príležitosť nahliadnuť do fungovania vyššieho manažmentu medzinárodnej spoločnosti. Budete mať možnosť zúročiť Váš organizačný talent, zmyslel pre detail a aktívne využívať anglický jazyk v komunikácii s vedením.
V rámci tejto pozície na Vás čakajú nasledovné úlohy:
• office manažment pre predsedu predstavenstva
• organizácia kalendára - porady, stretnutia, služobné cesty
• administratíva spojená s prípravou materiálov na zasadnutia predstavenstiev a dozorných rád
• evidencia došlej a odoslanej korešpondencie
• komunikácia s inými oddeleniami v rámci firmy, internými klientmi a externými partnermi
• monitorovanie prideleného rozpočtu
Staňte sa dôležitým článkom fungovania a organizovania práce člena predstavenstva medzinárodnej spoločnosti.
Prečo práve táto pozícia?
Táto pozícia ponúka jedinečnú príležitosť nahliadnuť do fungovania vyššieho manažmentu medzinárodnej spoločnosti. Budete mať možnosť zúročiť Váš organizačný talent, zmyslel pre detail a aktívne využívať anglický jazyk v komunikácii s vedením.
V rámci tejto pozície na Vás čakajú nasledovné úlohy:
• office manažment pre predsedu predstavenstva
• organizácia kalendára - porady, stretnutia, služobné cesty
• administratíva spojená s prípravou materiálov na zasadnutia predstavenstiev a dozorných rád
• evidencia došlej a odoslanej korešpondencie
• komunikácia s inými oddeleniami v rámci firmy, internými klientmi a externými partnermi
• monitorovanie prideleného rozpočtu
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo Vám spoločnosť ponúka?
• zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
• podporu Vašich odborných zručnosti (širokú škálu interných a externých školení)
• samozrejme zázemie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
• podporu Vašich odborných zručnosti (širokú škálu interných a externých školení)
• samozrejme zázemie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Dodávka elektriny, plynu, pary a studeného vzduchu
Naším klientom je stabilná energetická medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na Slovensku. Jej hlavnou úlohou je predaj a distribúcia elektrickej energie koncovým zákazníkom - domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva.
Naším klientom je stabilná energetická medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na Slovensku. Jej hlavnou úlohou je predaj a distribúcia elektrickej energie koncovým zákazníkom - domácnostiam, podnikateľským subjektom a strategickým podnikom slovenského hospodárstva.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Vhodným kandidátom na túto pozíciu je človek, ktorý má:
• min. 3 roky na obdobnej pozícii
• vynikajúcu znalosť anglického jazyka (nemecký jazyk je výhodou)
• prechádzajúce skúsenosti s programami balíčka MS Office
• vycibrený zmysel pre detail - dobrý time management, organizačný talent
• príjemné vystupovanie
• veľmi dobré komunikačné schopnosti
• min. 3 roky na obdobnej pozícii
• vynikajúcu znalosť anglického jazyka (nemecký jazyk je výhodou)
• prechádzajúce skúsenosti s programami balíčka MS Office
• vycibrený zmysel pre detail - dobrý time management, organizačný talent
• príjemné vystupovanie
• veľmi dobré komunikačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3520448
Dátum zverejnenia: 19.10.2018
2018-10-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 € btt