Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team Leader for Procure to Pay department with German and English language
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1650 btt
1650 btt
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Čo Vám pozícia prinesie?
• zúročíte svoje skúsenosti z oblasti nákupu a prostredia PTP
• aktívne využijete svoje znalosti nemeckého a anglického jazyka pri dennej komunikácii
• rozšírite si skúsenosti v oblasti people managementu ale aj optimalizácie nákupných procesov
Vašou úlohou bude:
• viesť tím kolegov na oddelení nákupu po organizačnej aj odbornej stránke
• motivovať členov tímu, stanovovať a vyhodnocovať ciele tímu
• podieľať sa na rozvoji a couchingu svojich kolegov, zaučiť nových členov tímu
• komunikovať a kooperovať s internými oddeleniami spoločnosti a zákazníkmi v Nemecku
• hľadať priestor pre zlepšenie interných procesov a podieľať sa na ich optimalizácii
• dohliadať na dodržiavanie interných predpisov spoločnosti
• zúročíte svoje skúsenosti z oblasti nákupu a prostredia PTP
• aktívne využijete svoje znalosti nemeckého a anglického jazyka pri dennej komunikácii
• rozšírite si skúsenosti v oblasti people managementu ale aj optimalizácie nákupných procesov
• viesť tím kolegov na oddelení nákupu po organizačnej aj odbornej stránke
• motivovať členov tímu, stanovovať a vyhodnocovať ciele tímu
• podieľať sa na rozvoji a couchingu svojich kolegov, zaučiť nových členov tímu
• komunikovať a kooperovať s internými oddeleniami spoločnosti a zákazníkmi v Nemecku
• hľadať priestor pre zlepšenie interných procesov a podieľať sa na ich optimalizácii
• dohliadať na dodržiavanie interných predpisov spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém
• príspevok do III. piliera
• podporu Vašich jazykových a odborných zručností formou kurzov
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce
• príspevok do III. piliera
• podporu Vašich jazykových a odborných zručností formou kurzov
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá ponúka zákazníkom pevné linky, širokopásmové pripojenie, mobilné siete aj komplexné ICT riešenia pre firmy. Jej centrum v Bratislave sa zaoberá spracovávaním účtovníctva a poskytovaním finančných a účtovníckych služieb, a nákupu pre koncernové a dcérske spoločnosti.
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá ponúka zákazníkom pevné linky, širokopásmové pripojenie, mobilné siete aj komplexné ICT riešenia pre firmy. Jej centrum v Bratislave sa zaoberá spracovávaním účtovníctva a poskytovaním finančných a účtovníckych služieb, a nákupu pre koncernové a dcérske spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
financie, účtovníctvo, ekonomika
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• skúsenosť v oblasti AP alebo nákupu min. 3 roky
• nemecký jazyk a anglický jazyk na aktívnej úrovni
• skúsenosti s preberaním a implementáciou interných procesov
• skúsenosť s vedením tímu výhodou, nie však podmienkou
• ochota príležitostne cestovať
• nemecký jazyk a anglický jazyk na aktívnej úrovni
• skúsenosti s preberaním a implementáciou interných procesov
• skúsenosť s vedením tímu výhodou, nie však podmienkou
• ochota príležitostne cestovať
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3466443
Dátum zverejnenia: 8.8.2018
2018-08-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Nákupca, Špecialista fakturácie a platieb, Team leader, Účtovník, Vedúci nákupu Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1650 btt