Komunikácia v angličtine ti nerobí problém a túžiš svoje poznatky využiť v praxi? Ak sa pohybuješ v IT oblasti neváhaj a pošli svoj životopis teraz!

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako Client Support Specialist budeš :
• aktívne komunikovať s klientom pri riešení incidentov (prevažne formou e-mailu, občas aj telefonicky)
• pomáhať zákazníkom pri identifikácii problému
• navrhovať možnosti odstránenia vzniknutých incidentov
• pravidelne využívať svoju angličtinu, či pri komunikácii so zákazníkom alebo s kolegami
• súčasťou Cloud tímu v Bratislave

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ti táto spolupráca ponúka?
• možnosť výberu pracovného pomeru ( TPP/ živnosť)
• nové technológie- spoločnosť je otvorená nápadom na využitie inovácií
• technické školenia, certifikáty, interné školenia, ďalšie vzdelávanie (účasť na odborných konferenciách podľa vlastného výberu)
• organizácia vlastných tréningov a Tech sessions
• občerstvenie v priestoroch firmy – káva, čaj, nealko, ovocie, sladkosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Náš klient je medzinárodná spoločnosť, ktorá sa pohybuje v oblasti informačných technológií a venuje sa najmä vývoju softvéru na mieru. Primárnu úlohu zohrávajú webové aplikácie. Venujú sa tvorbe redakčných systémov, web developmentu, credit scoring systémov, CRM a iných. Pracuje sa v tíme, ich veľkosť závisí od projektu a jeho náročnosti. Projekty: prevažne vo finančnej oblasti v bankovom a poisťovacom sektore, charitatívne organizácie a retail.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Administrácia Windows serverov - pokročilý
Administrácia UNIX/Linux - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• chuť posúvať sa neustále ďalej a učiť sa nové veci
• algoritmické a logické myslenie
• samostatnosť, zodpovednosť a komunikatívnosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 13 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese klient@aujob.sk. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných súvisiacich dokumentov vrátane fotografie a videoživotopisu, ak sú poskytnuté a ktoré patria do Osobitnej kategórie osobných údajov udeľuje dotknutá osoba spoločnosti AuJob s.r.o. ako prevádzkovateľovi súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov a to na účel a za podmienok uvedených v Oznámení informácií dotknutej osobe o spracúvaní osobných údajov v zmysle ustanovenia § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AuJob s.r.o.
Jelenia 11
811 05 Bratislava
http://www.aujob.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Molitorisová
E-mail: poslať životopis
ID: 3359104   Dátum zverejnenia: 11.4.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   dohodou