Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Chcete pracovať na projektoch v oblasti Accounts Payable? Staňte sa Procesným manažérom! (nemecký jazyk podmienka)
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda
dohoda
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou úlohou bude:
• aktívne pracovať na oddelení Proces manažmentu s 20 kolegami
• cestovať do členských krajín spoločnosti a sústrediť sa na presun alebo
optimalizáciu procesov
• pozrieť sa detailne na lokálne procesy a definovať ich rozdiely s centrálnym
template-om
• z podrobného sledovania procesov vytvoriť procesnú mapu a tak reálne
zhodnotiť aktuálny stav v krajine
• snažiť sa zefektívniť procesy v rámci záväzkov (AP)
• podporovať kolegov počas ďalších fáz projektu, ako je nasadenie do go live,
testovanie alebo stabilizovanie procesov
• byť pripravený pracovať efektívne, flexibilne aj na viacerých projektoch
súčasne
• pomôcť kolegom pri zaúčaní sa do nových zmien formou školení a
workshopov
• aktívne pracovať na oddelení Proces manažmentu s 20 kolegami
• cestovať do členských krajín spoločnosti a sústrediť sa na presun alebo
optimalizáciu procesov
• pozrieť sa detailne na lokálne procesy a definovať ich rozdiely s centrálnym
template-om
• z podrobného sledovania procesov vytvoriť procesnú mapu a tak reálne
zhodnotiť aktuálny stav v krajine
• snažiť sa zefektívniť procesy v rámci záväzkov (AP)
• podporovať kolegov počas ďalších fáz projektu, ako je nasadenie do go live,
testovanie alebo stabilizovanie procesov
• byť pripravený pracovať efektívne, flexibilne aj na viacerých projektoch
súčasne
• pomôcť kolegom pri zaúčaní sa do nových zmien formou školení a
workshopov
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo tým získaš?
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém
• príspevok do III. piliera
• podporu Vašich jazykových zručností formou jazykových kurzov
• podporu Vašich odborných zručnosti formou školení v SAP/Excel/Proces
manažmentu
• sick days
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce
• a k tomu všetkému 10% z ročného platu ako ročný benefit
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém
• príspevok do III. piliera
• podporu Vašich jazykových zručností formou jazykových kurzov
• podporu Vašich odborných zručnosti formou školení v SAP/Excel/Proces
manažmentu
• sick days
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce
• a k tomu všetkému 10% z ročného platu ako ročný benefit
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Spoločnosť zaoberajúca sa spracovávaním financií a poskytovaním účtovných služieb.
Spoločnosť zaoberajúca sa spracovávaním financií a poskytovaním účtovných služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Máte :
• skúsenosti s transitions, alebo s
optimalizovaním procesov?
• poznatky, ako sa taký projekt vyvíja a čo je pre neho kľúčové?
• schopnosť analyzovať a najmä pochopiť
spletitý systém procesov z AP?
• odvahu navrhnúť prípadne riešenie, ktoré by bolo efektívne pre prácu kolegov?
• prezentačné zručnosti a viete svoje nápady
obhájiť pred manažmentom?
• ochotu cestovať v rámci EÚ v rozmedzí od 30-
40% pracovného času?
• skúsenosti s transitions, alebo s
optimalizovaním procesov?
• poznatky, ako sa taký projekt vyvíja a čo je pre neho kľúčové?
• schopnosť analyzovať a najmä pochopiť
spletitý systém procesov z AP?
• odvahu navrhnúť prípadne riešenie, ktoré by bolo efektívne pre prácu kolegov?
• prezentačné zručnosti a viete svoje nápady
obhájiť pred manažmentom?
• ochotu cestovať v rámci EÚ v rozmedzí od 30-
40% pracovného času?
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3258886
Dátum zverejnenia: 1.12.2017
2017-12-01
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Finančný analytik, Procesný manažér, Projektový manažér, Účtovník, Vedúci nákupu Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda