Hľadáme človeka, ktorý má office management v malíčku a nebojí sa vziať veci do vlastných rúk! (Office Manager)

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo Vás na tejto pozícií čaká ?
• zabezpečenie kompletného office managementu :
- objednávatenie kancelárskych potrieb
- korešpondencia
- archivácia dokumentov
• aktívne sa zapájať do prieskumu trhu
• účasť na recepciách pri reprezentovaní spoločností
• byť supportom pre realitných maklérov aj pre kolegov z Rakúska
• spracovávanie tlačových správ a komunikácia s PR
• plánovanie obchodných ciest do zahraničia
• a v neposlednom rade zabezpečiť preklady a tlmočenie z AJ do SJ (ale aj opačne)

Detaily o náplni práce a spoločnosti sa dozviete u nás na pohovore. Stačí si pripraviť konkrétne otázky, čo Vás ešte zaujíma.

Zamestnanecké výhody, benefity

Táto spolupráca Vám ponúka :
• možnosť výberu pracovného pomeru ( TPP/ živnosť)
• rozvoj jazykových zručností ( denné využívanie AJ)
• slobodu pri práci a príležitosť prichádzať s vlastnými nápadmi
• a samozrejme príjemné pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Spoločnosť ponúka celý rad komerčných realitných služieb. Obchodné vzťahy s klientmi udržiava spravidla skúsený maklér a manažér spoločnosti s dlhoročnými skúsenosťami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo sa od Vás očakáva ?
• profesionálne vystupovanie
• lojalita - chuť zotrvať na pozícii dlhodobo
• aktívna komunikácia v angličtine (každý ďalší jazyk je len výhodou)
• výborný time management a zároveň aj multitasking
• proaktivita a zodpovednosť- ukážte, že sa na Vás dá spoľahnúť
• znalosť MS Office balík na užívateľskej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3214674  Dátum zverejnenia: 13.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou