Využite svoje organizačné schopnosti a zabezpečte plynulý chod spoločnosti z pozície Office Managera

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Čo Vás na tejto pozícií čaká ?
• zabezpečenie kompletného office managementu :
- objednávatenie kancelárskych potrieb
- korešpondencia
- archivácia dokumentov
• aktívne sa zapájať do prieskumu trhu
• účasť na recepciách pri reprezentovaní spoločností
• byť supportom pre realitných maklérov aj pre kolegov z Rakúska
• spracovávanie tlačových správ a komunikácia s PR
• plánovanie obchodných ciest do zahraničia
• a v neposlednom rade zabezpečiť preklady a tlmočenie z AJ do SJ (ale aj opačne)

Detaily o náplni práce a spoločnosti sa dozviete u nás na pohovore. Stačí si pripraviť konkrétne otázky, čo Vás ešte zaujíma.

Zamestnanecké výhody, benefity

Táto spolupráca Vám ponúka :
• možnosť výberu pracovného pomeru ( TPP/ živnosť)
• rozvoj jazykových zručností ( denné využívanie AJ)
• slobodu pri práci a príležitosť prichádzať s vlastnými nápadmi
• a samozrejme príjemné pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Spoločnosť ponúka celý rad komerčných realitných služieb. Obchodné vzťahy s klientmi udržiava spravidla skúsený maklér a manažér spoločnosti s dlhoročnými skúsenosťami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo sa od Vás očakáva ?
• profesionálne vystupovanie
• lojalita - chuť zotrvať na pozícii dlhodobo
• aktívna komunikácia v angličtine (každý ďalší jazyk je len výhodou)
• výborný time management a zároveň aj multitasking
• proaktivita a zodpovednosť- ukážte, že sa na Vás dá spoľahnúť
• znalosť MS Office balík na užívateľskej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 13 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese klient@aujob.sk. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných súvisiacich dokumentov vrátane fotografie a videoživotopisu, ak sú poskytnuté a ktoré patria do Osobitnej kategórie osobných údajov udeľuje dotknutá osoba spoločnosti AuJob s.r.o. ako prevádzkovateľovi súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov a to na účel a za podmienok uvedených v Oznámení informácií dotknutej osobe o spracúvaní osobných údajov v zmysle ustanovenia § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AuJob - Personálna agentúra
Jelenia 11
811 05 Bratislava
http://www.aujob.sk
ID: 3213532   Dátum zverejnenia: 12.10.2017