Ste business človek, ktorý vie, ako fungujú PTP procesy ?Tak tu máme niečo pre Vás! (Template Architect)

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/dohodou
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Riaďte, kontrolujte a automatizujte procesy prostredníctvom procure-to-pay systému a staňte sa dôležitou súčasťou pri vytváraní procesov od začiatku až dokonca.

Vašou úlohou bude:
• byť podporou počas celého procesu od prípravy cez analýzy a dizajn až po finalizáciu procesu
• prezentovať centrálne procesy a porovnávať ich s lokálnymi procesmi
• v procesoch hľadať medzery a nedostatky a odkonzultovať nové riešenia s lokálnou stranou
• dohliadať na splnenie požiadaviek počas analýzy dizajnu
• spolupracovať s testovacím tímom a prezentovať im nové riešenia
• komunikovať s koncovými užívateľmi po vydaní procesu, byť podporou pri tvorbe incidentu a hľadať riešenia

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo spoločnosť ponúka:
• nejednu zaujímavú výzvu a to v podobe rôznorodých činností či procesov
• možnosť rozvíjať svoje vedomosti a zručnosti na najväčšom ERP projekte v Európe
• množstvo zaujímavých benefitov :
- podporu Vašich odborných zručnosti –kvalitný vzdelávací program
- voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém, či plne hradené stravné lístky
- dni, kedy potrebujete čas pre seba – sick days :)
- príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Cieľom projektu je vytvorenie agilnej platformy SAPu. Participácia na tomto projekte Vám prinesie možnosť spolupráce s medzinárodnou spoločnosťou na roulloute pre pobočky vo viacerých krajinách Európy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Business

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

V rámci tejto pozície hľadáme business človeka ktorý má:
• 3-5 rokov skúsenosť v AP/AR na business strane
• plynulý anglický jazyk (nemecký výhodou)
• skúsenosť s business procesmi a operáciami finančného oddelenia
• výborné komunikačné a prezentačné zručnosti
• skúsenosť so SAPom ako užívateľ (v kombinácii s iným ERP systémom výhodou)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 13 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese klient@aujob.sk. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných súvisiacich dokumentov vrátane fotografie a videoživotopisu, ak sú poskytnuté a ktoré patria do Osobitnej kategórie osobných údajov udeľuje dotknutá osoba spoločnosti AuJob s.r.o. ako prevádzkovateľovi súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov a to na účel a za podmienok uvedených v Oznámení informácií dotknutej osobe o spracúvaní osobných údajov v zmysle ustanovenia § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AuJob - Personálna agentúra
Jelenia 11
811 05 Bratislava
http://www.aujob.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Alžbeta Némethová
E-mail: poslať životopis
ID: 3212428   Dátum zverejnenia: 11.10.2017