Hľadáme Back Office Specialistu s maďarským a nemeckým jazykom! Pošli CV a staň sa ním práve ty!

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Ponúkaný plat (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Budeš:
• zodpovedný za administráciu zákazníkov do systému tankovacích kariet
• spracovávať transakcie, zákaznícke údaje, pracovať so zmluvami, spravovať objednávkový systém a pripravovať podklady pre faktúry
• komunikovať so zákazníkmi telefonicky a emailom
• konzultovať so zákazníkom v konkrétnej krajine v súvislosti so zmenami a analýzami
• pracovať s internou databázou, aktualizovať údaje, pripravovať rôzne podklady
• aktivovať a deaktivovať zákaznícke karty

Zamestnanecké výhody, benefity

Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• za Tvoju prácu Ťa v spoločnosti odmenia ročným výkonnostným bonusom k platu
• bonusom pre Teba budú aj zamestnanecké benefity v podobe príspevku na 3. pilier dôchodkového sporenia ako aj nadštandardná zdravotná starostlivosť
• určite oceníš aj možnosť rotácie v rámci skupiny a atraktívne kariérne posuny
• výhodou pre Teba bude aj flexibilný pracovný čas a príjemné pracovné prostredie v dobrom kolektíve

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Chemický priemysel, výroba farmaceutických výrobkov

Spoločnosť je známa výrobou vysokokvalitných produktov v oblasti spracovania ropy, chémie, výroby umelých hmôt a materiálov, ako aj výstavbou a prevádzkovaním moderných čerpacích staníc.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Expert (C2) a
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Počítačové znalosti - používateľ

Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• prozákaznícky orientovaný
• výborné organizačné a komunikačné zručnosti
• odolný voči stresu
• angažovaný a ochotný priniesť výsledky
• tímovo orientovaný

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 13 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese klient@aujob.sk. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných súvisiacich dokumentov vrátane fotografie a videoživotopisu, ak sú poskytnuté a ktoré patria do Osobitnej kategórie osobných údajov udeľuje dotknutá osoba spoločnosti AuJob s.r.o. ako prevádzkovateľovi súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov a to na účel a za podmienok uvedených v Oznámení informácií dotknutej osobe o spracúvaní osobných údajov v zmysle ustanovenia § 15 zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších právnych predpisov, ktoré sú dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AuJob s.r.o.
Jelenia 11
811 05 Bratislava
http://www.aujob.sk
ID: 3210324   Dátum zverejnenia: 9.10.2017