PTP Procesný špecialista v oblasti nákupu

AuJob s.r.o., Personálna agentúra

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
dohoda

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Vašou úlohou bude:
• aktívne pracovať na oddelení Proces manažmentu s 20 kolegami
• cestovať do členských krajín DT a sústrediť sa na presun alebo optimalizáciu
procesov
• pozrieť sa detailne na lokálne procesy a definovať ich rozdiely s centrálnym
template-om
• z podrobného sledovania procesov vytvoriť procesnú mapu a tak reálne
zhodnotiť aktuálny stav v krajine
• snažiť sa zefektívniť procesy v rámci PTP/nákupu
• podporovať kolegov počas ďalších fáz projektu, ako je nasadenie do go live,
testovanie alebo stabilizovanie procesov
• byť pripravený pracovať efektívne, flexibilne aj na viacerých projektoch
súčasne
• pomôcť kolegom pri zaúčaní sa do nových zmien formou školení a
workshopov

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo tým získaš?
• voliteľné benefity z ponuky Cafeteria systém
• príspevok do III. piliera
• podporu Vašich jazykových zručností formou jazykových kurzov
• podporu Vašich odborných zručnosti formou školení v SAP/Excel/Proces manažmentu
• sick days
• príležitosť spoznať svojich kolegov aj mimo práce
• a k tomu všetkému 10% z ročného platu ako ročný benefit

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Spoločnosť zaoberajúca sa spracovávaním financií a poskytovaním účtovných služieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Máte :
• skúsenosti s transitions, alebo s
optimalizovaním procesov?
• poznatky, ako sa taký projekt vyvíja a čo je pre neho kľúčové?
• schopnosť analyzovať a najmä pochopiť
spletitý systém procesov z nákupu?
• odvahu navrhnúť prípadne riešenie, ktoré by bolo efektívne pre prácu kolegov?
• prezentačné zručnosti a viete svoje nápady
obhájiť pred manažmentom?
• ochotu cestovať v rámci EÚ v rozmedzí od 30-
40% pracovného času?

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php

Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php

Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.

Môžete nás kedykoľvek kontaktovať na telefónnom čísle +421/2/52 966 882, mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.

Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3182854  Dátum zverejnenia: 8.9.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohoda