Vedúca sekretariátu / Office Manager

AUDITOR SK s. r. o.

Miesto práce
Fraňa Kráľa 35, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
od 1.200 EUR brutto (v závislosti od skúseností kandidáta)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Vedenie sekretariátu spoločnosti
- Celková organizácia hladkého chodu kancelárie
- Podpora vedenia spoločnosti
- Administratívna podpora jednotlivých oddelení
- Prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov, uvítanie a prijímanie klientov a návštev
- Evidencia a spracovanie došlej a odoslanej pošty
- Evidencia došlých faktúr, pokladne
- Fakturácia pre klientov spoločnosti
- Zabezpečovanie nákupu kancelárskych potrieb a občerstvenia, príprava objednávok pre chod kancelárie
- Komunikácia s klientmi, dodávateľmi, úradmi
- Elektronické podávanie daňových priznaní a iných dokumentov za klientov spoločnosti na daňový úrad
- Starostlivosť o priestory spoločnosti
- Zabezpečovanie servisu a opráv majetku spoločnosti
- Spolupráca pri organizovaní firemných podujatí, školení a pod.
- Plnenie ďalších operatívnych úloh podľa požiadaviek vedenia

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť sebarealizácie a profesionálneho rastu
- Zaujímavá, rôznorodá a samostatná práca
- Možnosť komunikovať v cudzom jazyku
- Priateľský, mladý a dynamický kolektív
- Organizované vianočné večierky, teambuildingy
- Podpora jazykového vzdelávania

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, zašlite nám, prosím, Váš životopis v slovenskom a anglickom/nemeckom jazyku. Vybraných kandidátov pozveme na osobné stretnutie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Predchádzajúce skúsenosti na podobnej pozícii
- Znalosť anglického a/alebo nemeckého jazyka
- Samostatnosť a flexibilita pri plnení pracovných úloh
- Zodpovedný, profesionálny a angažovaný prístup k plneniu úloh
- Iniciatívny prístup k riešeniu problémov
- Organizačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
- Odolnosť voči stresu
- Dobrá znalosť nástrojov MS Office (Outlook, Word a Excel)
- Základný prehľad v oblasti účtovníctva je výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

AUDITOR SK s.r.o. je účtovnou a daňovo poradenskou spoločnosťou s medzinárodným zameraním.
Spoločnosť už viac ako 20 rokov ponúka služby v oblasti daňového poradenstva, mzdového účtovníctva a personálnej agendy, vedenia finančného účtovníctva a podnikového poradenstva.
Prostredníctvom partnerských kancelárií v Českej republike a v Rakúsku poskytuje kompletné poradenstvo v krajinách strednej Európy. Členstvo v celosvetovej sieti UHY International, ktorá združuje nezávislé poradenské spoločnosti z viac než 80 krajín sveta, umožňuje efektívne riešiť globálne poradenské aspekty.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 3599056  Dátum zverejnenia: 12.2.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1.200 EUR brutto (v závislosti od skúseností kandidáta)