HR Specialist so zameraním na vyslanie zamestnancov do zahraničia

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2019
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1250 EUR mesačne brutto. Finálna ponuka platu môže byť vyššia v závislosti na preukázaných skúsenostiach.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Do nášho malého HR tímu hľadáme kandidáta/ku s empatickým prístupom, pozitívnou energiou a chuťou nachádzať nové trendy v HR.


Tvoja práca:

 Samostatné zabezpečenie kompletnej agendy vyslania zamestnancov do zahraničia
 Samostatné zabezpečenie kompletnej Travel agendy zamestnancov
 Samostatné zabezpečovanie personálnej agendy zamestnancov (vrátane prípravy pracovno-právnych dokumentov, prehľad v zákonoch)
 Administratíva spojená s oblasťou fakturácie a objednávok za HR
 Komunikácia s externými dodávateľmi služieb, uzatváranie prípadných zmlúv
 Spracovávanie personálnych a mzdových podkladov pre mzdovú spoločnosť
 Evidencia a kontrola správnosti záznamov zamestnancov v informačnom systéme SAP
 Reporting – AD hoc reporty, pravidelné reporty z miezd, komunikácia s finančným oddelením
 Samostatné a proaktívne riešenie AD hoc sporných prípadov s využívaním platných smerníc a dodržiavaním externej a internej legislatívny
 Poskytovanie poradenstva v oblasti personalistika
 Spolu organizácia aktivít a akcií pre zamestnancov
 Plnenie iných úloh podľa pokynov a potrieb spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

viďte sekciu benefity

Informácie o výberovom konaní

Prosíme, záujemcov, o podrobné rozpísanie skúseností s agendou vyslaní zamestnancov do zahraničia. Vopred ďakujeme za CV.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Koho hľadáme?

 Už pôsobíš ako HR Špecialista a samostatne spracovávaš agendu vyslaní zamestnancov aspoň dva roky - prostredie IT firmy je len plus, podobne skúsenosť s outsourcingom miezd a príslušnej administratívy.
 Si často zavesený v tabuľkách - VLOOKUP ti nie je cudzí.
 Hovoríš po anglicky – najmä interná komunikácia .
 Máš logické a analytické myslenie – základné mzdové parametre si vieš vypočítať bez pomoci mzdového účtovníka.
 Máš rád ľudí: rád s nimi telefonuješ, rozprávaš, počúvaš a spolupracuješ.
 Vyznáš sa v pracovnom práve.
 Si diskrétny, presný, trpezlivý a precízny.
 A hlavne ťa práca baví a máš rád fun.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Eviden poskytuje služby v oblasti digitálnych služieb, cloudu, dát, vysokovýkonnej výpočtovej techniky a kybernetickej bezpečnosti.
Ako digitálny podnik novej generácie, prinášame hĺbkové odborné znalosti pre všetky odvetvia vo viac ako 53 krajinách.
Rozširujeme možnosti technológií pre podniky aj verejné orgány a pomáhame im budovať ich digitálnu budúcnosť spojením jedinečných špičkových technológií a viac ako 57-tisíc svetových talentov.
V rámci skupiny Atos dosahujeme ročný obrat vo výške približne 5 miliárd eur.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Mesarosova
E-mail: poslať životopis
ID: 3541957  Dátum zverejnenia: 19.11.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1250 EUR mesačne brutto. Finálna ponuka platu môže byť vyššia v závislosti na preukázaných skúsenostiach.