Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Specialist so zameraním na vyslanie zamestnancov do zahraničia
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
01.01.2019
01.01.2019
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1250 EUR mesačne brutto. Finálna ponuka platu môže byť vyššia v závislosti na preukázaných skúsenostiach.
Od 1250 EUR mesačne brutto. Finálna ponuka platu môže byť vyššia v závislosti na preukázaných skúsenostiach.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho malého HR tímu hľadáme kandidáta/ku s empatickým prístupom, pozitívnou energiou a chuťou nachádzať nové trendy v HR.
Tvoja práca:
Samostatné zabezpečenie kompletnej agendy vyslania zamestnancov do zahraničia
Samostatné zabezpečenie kompletnej Travel agendy zamestnancov
Samostatné zabezpečovanie personálnej agendy zamestnancov (vrátane prípravy pracovno-právnych dokumentov, prehľad v zákonoch)
Administratíva spojená s oblasťou fakturácie a objednávok za HR
Komunikácia s externými dodávateľmi služieb, uzatváranie prípadných zmlúv
Spracovávanie personálnych a mzdových podkladov pre mzdovú spoločnosť
Evidencia a kontrola správnosti záznamov zamestnancov v informačnom systéme SAP
Reporting – AD hoc reporty, pravidelné reporty z miezd, komunikácia s finančným oddelením
Samostatné a proaktívne riešenie AD hoc sporných prípadov s využívaním platných smerníc a dodržiavaním externej a internej legislatívny
Poskytovanie poradenstva v oblasti personalistika
Spolu organizácia aktivít a akcií pre zamestnancov
Plnenie iných úloh podľa pokynov a potrieb spoločnosti
Tvoja práca:
Samostatné zabezpečenie kompletnej agendy vyslania zamestnancov do zahraničia
Samostatné zabezpečenie kompletnej Travel agendy zamestnancov
Samostatné zabezpečovanie personálnej agendy zamestnancov (vrátane prípravy pracovno-právnych dokumentov, prehľad v zákonoch)
Administratíva spojená s oblasťou fakturácie a objednávok za HR
Komunikácia s externými dodávateľmi služieb, uzatváranie prípadných zmlúv
Spracovávanie personálnych a mzdových podkladov pre mzdovú spoločnosť
Evidencia a kontrola správnosti záznamov zamestnancov v informačnom systéme SAP
Reporting – AD hoc reporty, pravidelné reporty z miezd, komunikácia s finančným oddelením
Samostatné a proaktívne riešenie AD hoc sporných prípadov s využívaním platných smerníc a dodržiavaním externej a internej legislatívny
Poskytovanie poradenstva v oblasti personalistika
Spolu organizácia aktivít a akcií pre zamestnancov
Plnenie iných úloh podľa pokynov a potrieb spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
viďte sekciu benefity
Informácie o výberovom konaní
Prosíme, záujemcov, o podrobné rozpísanie skúseností s agendou vyslaní zamestnancov do zahraničia. Vopred ďakujeme za CV.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Koho hľadáme?
Už pôsobíš ako HR Špecialista a samostatne spracovávaš agendu vyslaní zamestnancov aspoň dva roky - prostredie IT firmy je len plus, podobne skúsenosť s outsourcingom miezd a príslušnej administratívy.
Si často zavesený v tabuľkách - VLOOKUP ti nie je cudzí.
Hovoríš po anglicky – najmä interná komunikácia .
Máš logické a analytické myslenie – základné mzdové parametre si vieš vypočítať bez pomoci mzdového účtovníka.
Máš rád ľudí: rád s nimi telefonuješ, rozprávaš, počúvaš a spolupracuješ.
Vyznáš sa v pracovnom práve.
Si diskrétny, presný, trpezlivý a precízny.
A hlavne ťa práca baví a máš rád fun.
Už pôsobíš ako HR Špecialista a samostatne spracovávaš agendu vyslaní zamestnancov aspoň dva roky - prostredie IT firmy je len plus, podobne skúsenosť s outsourcingom miezd a príslušnej administratívy.
Si často zavesený v tabuľkách - VLOOKUP ti nie je cudzí.
Hovoríš po anglicky – najmä interná komunikácia .
Máš logické a analytické myslenie – základné mzdové parametre si vieš vypočítať bez pomoci mzdového účtovníka.
Máš rád ľudí: rád s nimi telefonuješ, rozprávaš, počúvaš a spolupracuješ.
Vyznáš sa v pracovnom práve.
Si diskrétny, presný, trpezlivý a precízny.
A hlavne ťa práca baví a máš rád fun.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Eviden poskytuje služby v oblasti digitálnych služieb, cloudu, dát, vysokovýkonnej výpočtovej techniky a kybernetickej bezpečnosti.
Ako digitálny podnik novej generácie, prinášame hĺbkové odborné znalosti pre všetky odvetvia vo viac ako 53 krajinách.
Rozširujeme možnosti technológií pre podniky aj verejné orgány a pomáhame im budovať ich digitálnu budúcnosť spojením jedinečných špičkových technológií a viac ako 57-tisíc svetových talentov.
V rámci skupiny Atos dosahujeme ročný obrat vo výške približne 5 miliárd eur.
Ako digitálny podnik novej generácie, prinášame hĺbkové odborné znalosti pre všetky odvetvia vo viac ako 53 krajinách.
Rozširujeme možnosti technológií pre podniky aj verejné orgány a pomáhame im budovať ich digitálnu budúcnosť spojením jedinečných špičkových technológií a viac ako 57-tisíc svetových talentov.
V rámci skupiny Atos dosahujeme ročný obrat vo výške približne 5 miliárd eur.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 3541957
Dátum zverejnenia: 19.11.2018
2018-11-19
lokalita: Bratislava Pozícia: HR generalist, Personalista Spoločnosť: Eviden Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Od 1250 EUR mesačne brutto. Finálna ponuka platu môže byť vyššia v závislosti na preukázaných skúsenostiach.