Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Application Support Provider
Miesto práce
SK - Bratislava, Bratislava
SK - Bratislava, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho priateľského tímu hľadáme nových kolegov/yne, ktorí/é sa budú podieľať na:
poskytovaní aplikačnej podpory 2 úrovne po zaškolení na prácu s informačným systémom
analyzovaní, monitoringu a riešení aplikačných problémov
identifikácii aplikačných chýb a ich zaznamenaní
aplikačnej podpora približne pre 10 tisíc užívateľov
zdokumentovaniu riešených problémov a tvorbe bázy znalostí
poskytovaní aplikačnej podpory 2 úrovne po zaškolení na prácu s informačným systémom
analyzovaní, monitoringu a riešení aplikačných problémov
identifikácii aplikačných chýb a ich zaznamenaní
aplikačnej podpora približne pre 10 tisíc užívateľov
zdokumentovaniu riešených problémov a tvorbe bázy znalostí
Zamestnanecké výhody, benefity
viď sekciu vyššie
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT
Osobnostné predpoklady a zručnosti
znalosť práce s programami MS Office na pokročilej úrovni
výborná verbálna a písomná znalosť slovenského jazyka
schopnosť asertívneho spôsobu telefonickej komunikácie
prehľad v IT technológiách
orientácia v ekonomickej oblasti a podnikových procesoch je výhodou
znalosť práce s nástrojmi aplikačnej podpory je výhodou
výborná verbálna a písomná znalosť slovenského jazyka
schopnosť asertívneho spôsobu telefonickej komunikácie
prehľad v IT technológiách
orientácia v ekonomickej oblasti a podnikových procesoch je výhodou
znalosť práce s nástrojmi aplikačnej podpory je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Eviden poskytuje služby v oblasti digitálnych služieb, cloudu, dát, vysokovýkonnej výpočtovej techniky a kybernetickej bezpečnosti.
Ako digitálny podnik novej generácie, prinášame hĺbkové odborné znalosti pre všetky odvetvia vo viac ako 53 krajinách.
Rozširujeme možnosti technológií pre podniky aj verejné orgány a pomáhame im budovať ich digitálnu budúcnosť spojením jedinečných špičkových technológií a viac ako 57-tisíc svetových talentov.
V rámci skupiny Atos dosahujeme ročný obrat vo výške približne 5 miliárd eur.
Ako digitálny podnik novej generácie, prinášame hĺbkové odborné znalosti pre všetky odvetvia vo viac ako 53 krajinách.
Rozširujeme možnosti technológií pre podniky aj verejné orgány a pomáhame im budovať ich digitálnu budúcnosť spojením jedinečných špičkových technológií a viac ako 57-tisíc svetových talentov.
V rámci skupiny Atos dosahujeme ročný obrat vo výške približne 5 miliárd eur.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
Kontakt
ID: 3238714
Dátum zverejnenia: 10.11.2017
2017-11-10
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Správca informačného systému Spoločnosť: Eviden Slovakia s.r.o.