Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Riaditeľ so znalosťou ruského jazyka
Atmosféra SK s.r.o.
Bratislava
plný úväzok
01-04-2024
Od 2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Riadenie finančných a hospodárskych činností spoločnosti
- vypracovanie stratégie rozvoja spoločnosti
- plánovanie a budovanie obchodných procesov;
- zostavovanie rozpočtu a plánovanie rôznych úloh;
- optimalizácia nákladov ;
- vývoj a implementácia foriem výkazníctva v rámci spoločnosti;
- vykonávanie inventarizácie, príprava výkazov, atd;
- analýza štruktúry predaja a kvality služieb zákazníkom;
- sledovanie dynamiky predaja a analýza trhu;
- tvorba maloobchodných cien a zliav;
- plánovanie a kontrola platieb dodávateľom a partnerom
- znalosť logistiky a jej uplatnenie v praxi, zabezpečenie včasného dodania tovaru, kontrola dodávok a zásielok, zlepšenie skladových operácií.
- účtovníkmi, vedenie obchodných rokovaní a stretnutí;
- plánovanie a kontrola umiestňovania súvisiacej reklamy, práca s influencermi;
- účasť na napĺňaní webovej stránky spoločnosti informáciami o nových výrobkoch našich partnerských tovární;
- kontrola plnenia plánovaných ukazovateľov;
- riešenie pracovných situácií, a to aj s daňovými a kontrolnými orgánmi;
- zabezpečenie a priama účasť na obchodnom procese spoločnosti
- spolupráca so zákazníkmi pri reklamáciách a sťažnostiach,
- zabezpečenie dodávky a montáže nábytku konečnému zákazníkovi;
- nábor, hodnotenie, koordinácia a školenie zamestnancov, budovanie tímu, neustála výmena najslabších zamestnancov, mesačný výpočet motivácie;
- kontrola plnenia funkčných povinností zamestnancov,
- Organizovanie plynulého chodu predajne, skladu, tímu vlastných a externých montérov
- Práca s nehnuteľnosťami vo vlastníctve spoločnosti (predvádzanie klientom, predaj, dokladová podpora transakcie, zmluvy).
- Neustála práca na riešení zliav a zlepšovaní práce s dodávateľmi.
- ekonomické plánovanie nových podnikov
- Každodenné podávanie správ vedeniu o vykonanej práci
Požiadavky:
- Vyššie vzdelanie v oblasti obchodného manažmentu alebo v príbuznom odbore.
- Najmenej 3 roky skúseností v riadiacej pozícii, najlepšie v oblasti predaja.
- Skúsenosti s organizáciou a riadením zamestnancov (viac ako 10 ľudí);
- Schopnosť úspešne vypracovať a realizovať strategické a operatívne plány.
- Výnimočné vodcovské schopnosti a schopnosť inšpirovať tím k dosiahnutiu cieľov.
- Vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti.
- Znalosť trhových trendov a schopnosť analyzovať veľké objemy údajov.
- Skúsenosti so systémami CRM a MS Office.
- Znalosť slovenského a ruskeho jazyka minimálne na úrovni C1.
- vodičský preukaz skupiny B
Zamestnanecké výhody, benefity
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý