Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent manažéra predajne - Šahy
ATENA - SMART CARE, s. r. o.
Šahy
plný úväzok
1 256 EUR/mesiacNástupná mzda pri pracovnom čase 35 hod./týždeň je 1 256 € brutto/mesačne.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce pre pozíciu Asistent manažéra predajne - Šahy:
- Zabezpečovanie bežných činností v predajni: práca s pokladnicou, dokladanie tovaru, starostlivosť o poriadok.
- Organizovanie činností zmeny, ktorá zahŕňa až 7-14 členov tímu.
- Zapracovávanie nových kolegov a zodpovednosť za personálnu prácu pri dlhodobom zapracovaní zamestnancov z iných Lidl krajín.
- Zodpovednosť za finančnú hotovosť, objednávanie tovaru a cenovky.
- Zabezpečovanie chodu prevádzky na danej zmene.
Príklady ďalších typických náplní práce pre pozíciu Asistent manažéra predajne - Šahy:
- Plánovanie a organizovanie akcií v predajni.
- Kontrola kvality tovaru a jeho uskladňovania.
- Zodpovednosť za inventúru a skladovú evidenciu.
- Komunikácia s nadriadenými a koordinácia tímu pri riešení problémov.
Typický deň na pozícii Asistent manažéra predajne - Šahy:
- Ranné prehliadanie predajne a príprava tímu na otvorenie predajne.
- Zabezpečovanie bežných činností v predajni a pravidelná kontrola kvality tovaru.
- Organizovanie práce tímu počas zmeny a riešenie problémov.
- Zabezpečovanie správneho fungovania pokladnice a finančnej hotovosti.
- Komunikácia s nadriadenými a tímom a príprava predajne na zatvorenie.
Typická pracovná doba pre pozíciu Asistent manažéra predajne - Šahy:
- Pracovná doba je orientačne 8 hodín denne v závislosti na potrebách predajne.
- Práca je zväčša na zmeny, vrátane víkendov, týždenný pracovný čas je stanovený na 35 hod./týždeň.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Daná pozícia je obsadzovaná na trvalý pracovný pomer pre externého partnera.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Zdravotný preukaz pracovníka v potravinárstve,
- ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- dobrý zdravotný stav,
- dobrá výslovnosť,
- schopnosť delegovať úlohy a vedieť ich kontrolovať,
- skúsenosť s prácou v obchode/na danej pozícii,
- zodpovednosť, samostatnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.
Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Námestie Osloboditeľov, 3/B
Revúca, Komenského 40
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.