Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior mzdár v personálnej agentúre
ATENA – PERSONAL s.r.o.
Miesto práce
Námestie SNP, Banská Bystrica
Námestie SNP, Banská Bystrica
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2.9.2021
2.9.2021
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 200 EUR/mesiacnástupný plat závisí od predchádzajúcich skúseností
900 - 1 200 EUR/mesiacnástupný plat závisí od predchádzajúcich skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme pre našu personálnu agentúru senior mzdára, ktorého náplňou práce bude:
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy,
- Komunikovanie a príprava dokumentov výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne,
- Sledovanie legislatívnych zmien, ich aplikácia pre potreby spoločnosti,
- Pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- Spracovávanie a kontrola dochádzky,
- Spracovávanie podkladov na mzdy ako aj samotné mzdy, vedenie mzdovej štatistiky,
- Evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, zálohy na mzdy, vyúčtovania, exekúcie a pod.),
- Ročné zúčtovanie dane,
- Poskytovanie konzultácií klientom v mzdových otázkach,
- Dodržiavanie termínov vyplývajúcich z príslušnej legislatívy, príp. klientových požiadaviek,
- Príprava podkladov pre účtovníctvo,
- Evidovanie a spracovanie PN.
Viac info:
https://atena.sk/sk/offer/sk3102
VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=G6CPfST_7Og
- Spracovanie a vedenie komplexnej mzdovej agendy,
- Komunikovanie a príprava dokumentov výkazov pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne,
- Sledovanie legislatívnych zmien, ich aplikácia pre potreby spoločnosti,
- Pripravovanie mesačných mzdových uzávierok a reportov,
- Spracovávanie a kontrola dochádzky,
- Spracovávanie podkladov na mzdy ako aj samotné mzdy, vedenie mzdovej štatistiky,
- Evidovanie a spracovávanie zrážok zo mzdy (stravné lístky, zálohy na mzdy, vyúčtovania, exekúcie a pod.),
- Ročné zúčtovanie dane,
- Poskytovanie konzultácií klientom v mzdových otázkach,
- Dodržiavanie termínov vyplývajúcich z príslušnej legislatívy, príp. klientových požiadaviek,
- Príprava podkladov pre účtovníctvo,
- Evidovanie a spracovanie PN.
Viac info:
https://atena.sk/sk/offer/sk3102
VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=G6CPfST_7Og
Zamestnanecké výhody, benefity
Pracovná zmluva na dobu neurčitú
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Ubytovanie zabezpečené ihneď po nástupe do zamestnania v centre mesta v moderne zrekonštruovaných bytoch
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny
Nadštandardné platové ohodnotenie
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Ubytovanie zabezpečené ihneď po nástupe do zamestnania v centre mesta v moderne zrekonštruovaných bytoch
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu [email protected] alebo nás kontaktujte telefonicky na bezplatnej infolinke 0800 221 222. Vopred ďakujeme všetkým záujemcom. Kontaktovať budeme len vybraných kandidátov.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Pracovná pozícia je obsadzovaná do interného stavu našej spoločnosti.
Pracovná pozícia je obsadzovaná do interného stavu našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické zameranie
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadovaná prax:
- minimálne 3 roky v mzdovom účtovníctve
Administratívne a ekonomické znalosti:
- znalosť programu MS Excel na pokročilej úrovni podmienkou,
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- VŠ I. alebo II. stupeň ekonomického smeru,
- anglický jazyk minimálne na úrovni B2.
- minimálne 3 roky v mzdovom účtovníctve
Administratívne a ekonomické znalosti:
- znalosť programu MS Excel na pokročilej úrovni podmienkou,
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- VŠ I. alebo II. stupeň ekonomického smeru,
- anglický jazyk minimálne na úrovni B2.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť ATENA je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.
Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Námestie Osloboditeľov 3/B
Revúca, Komenského 40
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.
Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Námestie Osloboditeľov 3/B
Revúca, Komenského 40
Počet zamestnancov
1000 a viac zamestnancov
ID: 4022994
Dátum zverejnenia: 28.7.2021
2021-07-28
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Ekonóm, Hlavný účtovník, Mzdový účtovník, Účtovník Spoločnosť: ATENA – PERSONAL s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 900 EUR/mesiac