Finančný riaditeľ v personálnej agentúre v Banskej Bystrici s bezplatným ubytovaním

ATENA - PERSONAL CONSULTING s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
2200 - 3000 € na mesiac + bezplatné ubytovanie

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za bezproblémový chod ekonomického oddelenia v rámci spoločnosti.
- Vedenie, koordinovanie, motivovanie a hodnotenie pracovníkov na personálnom, mzdovom a účtovnom oddelení.
- Vedenie pravidelných týždenných a mesačných porád ekonomického oddelenia a kontrola plnenia úloh z nich vyplývajúcich.
- Plánovanie, riadenie a kontrolovanie všetkých finančných aktivít v rámci spoločnosti.
- Vypracovávanie rozpočtu, forecastov a finančného plánu.
- Riadenie a kontrolovanie cash flow spoločnosti.
- Vypracovávanie reportov a ich prezentovanie vedeniu spoločnosti.
- Zodpovednosť za controlling, účtovníctvo, mzdové účtovníctvo.
- Pravidelné vykonávanie finančných analýz, sledovanie nákladovosti spoločnosti ako aj jednotlivých projektov a predkladanie ekonomických analýz riaditeľovi spoločnosti.

Viac informácií:
https://atena.sk/sk/offer/sk2982

Zamestnanecké výhody, benefity

Nadštandardné platové ohodnotenie
13. plat
Bezplatné ubytovanie zabezpečené ihneď po nástupe do zamestnania v centre mesta v moderne zrekonštruovaných bytoch
Firemný notebook
Možnosť navýšenia platu
Výkonnostné prémie
Možnosť kariérneho rastu
Príjemné pracovné prostredie a firemná kultúra
Zálohy môžete čerpať každý týždeň a to až do výšky 50% zo mzdy
Strava zabezpečená formou gastro kariet Calio
Služobný smartfón aj na súkromné účely s internetom a neobmedzeným paušálom pre volanie v rámci EÚ
Firemný koordinátor pomáha pri integrácií zamestnancov, ktorí sa presťahovali za prácou z iných miest a obcí
Zaškolenie do pracovných postupov v rámci spoločnosti
Práca v mladom kolektíve
Maximálna podpora nášho pracovného tímu
Perspektívne zamestnanie v každoročne rastúcej spoločnosti
Získate možnosť spoluvytvárať úspechy a rozvoj inovatívnej spoločnosti a tým sa plne profesionálne rozvíjať
Pravidelné firemné akcie a teambuildingy na Slovensku aj v zahraničí
Firemné výlety, ktoré sú organizované každé 3 mesiace
Poskytujeme možnosť zamestnať sa aj pre A) čerstvých absolventov stredných a vysokých škôl a B) zdravotne znevýhodneným občanom
Pri vybraných pracovných pozíciách je možnosť zúčastniť sa zahraničných pracovných ciest
Týždenne, mesačne, kvartálne a ročne realizujeme zaujímavé súťaže o atraktívne ceny

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu pošlite svoj životopis na emailovú adresu cv@atena.org alebo telefonicky na bezplatnej infolinke 0800 221 222.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické zameranie

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Mzdové účtovníctvo - pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - pokročilý
Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Personalistika - pokročilý

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požadujeme znalosť príslušných zákonov
Rozhodovanie
Samostatnosť
Organizovanie a plánovanie práce
Osobnostný rozvoj
Prezentovanie
Pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
Tímová práca
Vedenie ľudí
Analyzovanie a riešenie problémov
Finančná a ekonomická gramotnosť
Komunikácia (jednanie s ľuďmi)
Kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
Motivovanie ľudí
Cieľavedomosť
Dominantnosť
Iniciatívnosť
Komunikatívnosť
Pamäť
Pozornosť
Spoľahlivosť
Vysoké pracovné nasadenie a odolnosť voči stresu
Ochota pracovať nadčas v prípade potreby

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť ATENA – PERSONAL CONSULTING s.r.o je dynamicky sa rozvíjajúca personálno-poradenská spoločnosť, ktorá sa na medzinárodnej úrovni zaoberá sprostredkovaním práce žiadateľom prevažne z krajín strednej a východnej Európy pre zahraničných zamestnávateľov do celej Európy.
Cieľom spoločnosti je poskytnúť firmám a spoločnostiam v celej Európe komplexné služby na trhu práce, spojené s výberom vhodných kandidátov na požadované pozície a zaručiť žiadateľom o prácu maximálnu ústretovosť a diskrétnosť pri hľadaní práce v zahraničí.
Víziou spoločnosti je tak stať sa spoľahlivým a korektným partnerom či už na strane kandidáta, ale aj na strane organizácie a firmy, ktorá pracovnú pozíciu obsadzuje.

Kde nás nájdete:
Banská Bystrica, Námestie SNP 14
Bratislava, Stromová 4
Košice, Mlynská 27
Revúca, Komenského 40

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Adresa spoločnosti

ATENA - PERSONAL CONSULTING, s.r.o.
Námestie SNP 14
974 01 Banská Bystrica
http://www.atena.org

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Kamila Hrnečková
Tel.: +421800221222
E-mail: poslať životopis
ID: 3441953   Dátum zverejnenia: 6.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   2200 - 3000 € na mesiac + bezplatné ubytovanie