Personálny konzultant - Senior

AT personalistika s.r.o.

Miesto práce
Hronského 2712, Vranov nad Topľou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 600 EUR/mesiac- minimálne garantovaná fixná zložka mzdy + variabilná zložka mzdy (v závislosti od osobného výkonu)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce pre pozíciu Personálny konzultant - Senior:

  • Výber a zaraďovanie vhodných záujemcov o prácu podľa aktuálnej potreby a požiadaviek zahraničných klientov
  • Príjem nových objednávok a registrácia zahraničných klientov - záujemcov o opatrovateľské služby
  • Prezentácia aktuálnych ponúk opatrovateľskej činnosti záujemcom o opatrovanie
  • Zabezpečenie včasného nástupu záujemcov na výkon opatrovateľskej činnosti v domácnostiach zahraničných klientov
  • Osobná poradenská činnosť pre opatrovateľský personál
  • Aktívna komunikácia so zahraničnými klientmi a následné riešenie požiadaviek tak zo strany zahraničného klienta ako aj zo strany opatrovateľského personálu
  • Komunikácia s rakúskymi inštitúciami (sociálna poisťovňa, finančný úrad, hospodárska komora a iné)
  • Pravidelný týždenný reporting nadriadenému pracovníkovi
  • Práca s interným softvérom spoločnosti
  • Ďalšie pracovné činnosti podľa potrieb zamestnávateľa

Typický deň na pracovnej pozícii:

  • Príjem nových objednávok a registrácia zahraničných klientov podľa aktuálnej potreby a požiadaviek zahraničných klientov
  • Komunikácia so zahraničnými klientmi a riešenie ich požiadaviek

Pracovná doba:

  • 8-hodinová pracovná doba s možnosťou flexibilného pracovného času
  • Pracovné dni od pondelka do piatku

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Práca v mladej, dynamicky sa rozvíjajúcej personálnej spoločnosti
  • Možnosť profesného a kariérneho rastu
  • Motivačné finančné benefity
  • Výkonnostné odmeny po ukončení skúšobnej doby a dosiahnutí stanovených cieľov
  • 13. plat po odpracovaní 12. kalendárnych mesiacov
  • Aktívna znalosť maďarského jazyka výhodou - príplatok ku základnej mzde podľa dohody
  • Možnosť ďalšieho vzdelávania v rámci práce s počítačom a internetom
  • Využívanie nemeckého jazyka na dennej báze
  • Možnosť dovzdelávania sa cudzích jazykov
  • Mobilný telefón
  • Pripomienkové a feedbackové stretnutia s nadriadeným

Informácie o výberovom konaní

Vyhradzujeme si právo kontaktovať iba tých uchádzačov, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

22.5.2024 (ostáva ešte 13 dní)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Personálna spoločnosť
Obchodná spoločnosť
Prevádzkovateľ portálu www.fermeria.sk, www.fermeria.cz

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Znalosť nemeckého jazyka podmienkou
  • Znalosť maďarského jazyka výhodou
  • Ochota zdokonaľovať sa v cudzom jazyku
  • Výborné komunikačné, organizačné a prezentačné schopnosti
  • Vysoké pracovné nasadenie
  • Schopnosť tímovej práce
  • Profesionálne a kultivované vystupovanie
  • Samostatnosť a zodpovednosť
  • Odolnosť voči stresu
  • Znalosť práce s PC
  • Vodičský preukaz skupiny "B"
  • Typicky požadované vzdelanie:
    • Úspešne ukončené vyššie odborné vzdelanie
  • Hard skills:
    • Znalosť personálnej agendy a legislatívy
    • Skúsenosti s tvorbou pracovných ponúk a s výberovými konaniami
    • Znalosť nástrojov pre hodnotenie a rozvoj zamestnancov
    • Praktické skúsenosti s rôznymi typmi zamestnaneckých vzťahov
  • Soft skills:
    • Empatický prístup a schopnosť počúvať
    • Flexibilita a adaptabilita
    • Vynikajúce analytické a riešiteľské schopnosti
    • Organizačné zručnosti a schopnosť plánovať
    • Vysoká miera presvedčivosti a dôveryhodnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná a personálna spoločnosť zabezpečujúca výkon opatrovateľskej činnosti v Rakúsku a na Slovensku. Prevádzkovateľ webových portálov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Martina Adiová
Tel.: +421918604826
E-mail: poslať životopis
ID: 4810910  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac