Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka riaditeľa
ASUAN a.s.
Miesto práce
Košice
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP / dohodou
ASAP / dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
975 EUR/mesiacZáklad + fin. odmeny za produkciu a plnenie plánov + iné bonusy
975 EUR/mesiacZáklad + fin. odmeny za produkciu a plnenie plánov + iné bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pozícia, ktorú obsadzujeme je vhodná pre šikovnú kandidátku, ochotnú realizovať sa v oblasti administratívy a manažmentu obchodnej spoločnosti. Máte už niečo za sebou a hľadáte prácu, ktorá je zároveň výzvou aj príležitosťou?
Vašou úlohou bude:
- asistencia riaditeľovi spoločnosti
- zodpovednosť za administratívu vedenia spoločnosti, organizovanie a usporiadanie, resp. poriadok a systém
- administratíva zmlúv, príprava zmlúv v spolupráci s právnickou kanceláriou, ich kontrola a evidencia
- organizovanie pracovných porád, príprava podkladov na porady
- príprava podkladov na valné zhromaždenie (a.s.), príprava podkladov na predstavenstvo, evidencia základných listín
- prideľovanie úloh zamestnancom
- komunikácia v angličtine - vybavovanie telefonátov, e-mailov
- sekretariát - vybavovanie telefonátov, prijatá a odoslaná pošta, kontrola plnenia úloh zamestnancov.
Vašou úlohou bude:
- asistencia riaditeľovi spoločnosti
- zodpovednosť za administratívu vedenia spoločnosti, organizovanie a usporiadanie, resp. poriadok a systém
- administratíva zmlúv, príprava zmlúv v spolupráci s právnickou kanceláriou, ich kontrola a evidencia
- organizovanie pracovných porád, príprava podkladov na porady
- príprava podkladov na valné zhromaždenie (a.s.), príprava podkladov na predstavenstvo, evidencia základných listín
- prideľovanie úloh zamestnancom
- komunikácia v angličtine - vybavovanie telefonátov, e-mailov
- sekretariát - vybavovanie telefonátov, prijatá a odoslaná pošta, kontrola plnenia úloh zamestnancov.
Zamestnanecké výhody, benefity
Získajte výhody a bonusy:
- výborný a zohratý pracovný tím;
- priama podpora pri zvyšovaní odbornosti, zručností a manažérskych kompetencií;
- pracovné nástroje pre výkon práce sú samozrejmosťou, kvalitné pracovné prostredie;
- prepracovaný motivačný systém finančných aj nefinančných bonusov;
- príspevky na relax a dovolenku; 13. a 14. mzda vo forme odmien vo výške podľa plnenia hospodárskeho plánu spoločnosti a počtu odpracovaných mesiacov; nárok na príspevky počas aktuálnej situácie - info na pohovore;
- pravidelná valorizácia miezd;
- adaptačný proces, kvalifikácia a postupné preberanie postu;
- zázemie spoločnosti, ktorá si roky buduje svoje meno a dobré vzťahy s partnermi, vo svojej oblasti a regióne je dobre etablovaná.
- výborný a zohratý pracovný tím;
- priama podpora pri zvyšovaní odbornosti, zručností a manažérskych kompetencií;
- pracovné nástroje pre výkon práce sú samozrejmosťou, kvalitné pracovné prostredie;
- prepracovaný motivačný systém finančných aj nefinančných bonusov;
- príspevky na relax a dovolenku; 13. a 14. mzda vo forme odmien vo výške podľa plnenia hospodárskeho plánu spoločnosti a počtu odpracovaných mesiacov; nárok na príspevky počas aktuálnej situácie - info na pohovore;
- pravidelná valorizácia miezd;
- adaptačný proces, kvalifikácia a postupné preberanie postu;
- zázemie spoločnosti, ktorá si roky buduje svoje meno a dobré vzťahy s partnermi, vo svojej oblasti a regióne je dobre etablovaná.
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme kandidátku, ktorá už v minulosti dosiahla výborne výsledky na podobnej pozícii a vie sa nimi preukázať. Má chuť a ochotu pracovať, dokáže okolo seba udržať veci v poriadku a organizovať čas aj úlohy. Môže počítať s podporou celého tímu počas adaptačného procesu aj neskôr. Určite sa na tejto pozícii nedá počítať s nudou a jednotvárnosťou.
Pokiaľ sme Vás oslovili touto pracovnou príležitosťou a máte vážny záujem byť zaradená do výberového konania, zašlite nám Vašu žiadosť spolu so životopisom a krátkym motivačným listom. Akceptujeme predovšetkým odpovede e-mailom. Odpovieme prednostne uchádzačom, ktorí spĺňajú naše požiadavky špecifikované v inzeráte.
Ďakujeme za porozumenie.
UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti ASUAN a.s. so
spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Pokiaľ sme Vás oslovili touto pracovnou príležitosťou a máte vážny záujem byť zaradená do výberového konania, zašlite nám Vašu žiadosť spolu so životopisom a krátkym motivačným listom. Akceptujeme predovšetkým odpovede e-mailom. Odpovieme prednostne uchádzačom, ktorí spĺňajú naše požiadavky špecifikované v inzeráte.
Ďakujeme za porozumenie.
UPOZORNENIE:
Zaslaním žiadosti záujemca o zamestnanie vyjadruje súhlas spoločnosti ASUAN a.s. so
spracovaním jeho osobných údajov pre účely výberového konania v zmysle Zák. č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
manažment
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Fakturácia - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- ochota neustále zlepšovať svoje zručnosti a vedomosti;
- schopnosť tímovej spolupráce, ochota a záujem pomáhať;
- schopnosť riešiť problémy a predchádzať im;
- overiteľné REFERENCIE – PODMIENKOU;
- administratívne, ekonomické a PC zručnosti potrebné pre fungovanie obchodnej spoločnosti - PODMIENKOU;
- vzdelanie a skúsenosti v oblasti ekonomiky a manažmentu podniku, základy práva (obchodné, dane, pracovné právo a pod.);
- prehľad v oblasti stavebníctva veľkou VÝHODOU.
- schopnosť tímovej spolupráce, ochota a záujem pomáhať;
- schopnosť riešiť problémy a predchádzať im;
- overiteľné REFERENCIE – PODMIENKOU;
- administratívne, ekonomické a PC zručnosti potrebné pre fungovanie obchodnej spoločnosti - PODMIENKOU;
- vzdelanie a skúsenosti v oblasti ekonomiky a manažmentu podniku, základy práva (obchodné, dane, pracovné právo a pod.);
- prehľad v oblasti stavebníctva veľkou VÝHODOU.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť so zameraním na veľkoobchodný predaj.
Spoločnosť ASUAN a.s. zastupuje niekoľkých zahraničných výrobcov na Slovensku.
Hlavné zameranie spoločnosti na produkty: vodovody, kanalizácie, odvodňovacie systemy.
Spoločnosť ASUAN a.s. zastupuje niekoľkých zahraničných výrobcov na Slovensku.
Hlavné zameranie spoločnosti na produkty: vodovody, kanalizácie, odvodňovacie systemy.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
ID: 4070715
Dátum zverejnenia: 29.4.2021
2021-04-29
lokalita: Košice Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: ASUAN a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 975 EUR/mesiac