Technical Support Specialist

Aston ITM, s.r.o.

Miesto práce
Račianska 153, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí od tvojich skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

XperienceHR s.r.o. je hrdým partnerom spoločnosti Aston ITM s.r.o. a spoločnosti zdieľajú jeden kancelársky priestor.
XperienceHR je váš nástroj pre ľudí. Tím XperienceHR miluje tvorbu nášho produktu a to sa prejavuje v našom záväzku voči klientom. S nadšením vytvárame komplexné, ale flexibilné podnikové riešenia SaaS novej generácie, ktoré pomáhajú našim zákazníkom a ich zamestnancom dosiahnuť úspech. Niektorí z našich klientov: Pfizer, Zurich Insurance Group, Trenkwalder, Dell Germany, Arval, Swiss Life Select, Resco, Takko Fashion.

Pridajte sa k priateľskému tímu odborníkov, ktorí vám poskytnú všetku potrebnú podporu a školenia.

Zodpovednosti:
- Budete úzko spolupracovať s Janou a Michalom, našimi Senior Support Managerom a Tech Leadrom.
- Testovanie/analýza chýb a porúch - sledovanie chýb, vytváranie scenárov, monitorovanie chýb a podávanie správ vývojárom
- Vykonávanie testovacích prípadov pre rôzne testovacie procesy
- Príprava testovacích údajov pre testovacie prípady
- Telefonická a e-mailová podpora klientov (úvodné nastavenie implementácie nových klientov, ako aj priebežná podpora pomocou Asana Task Manager)
- Tvorba a kontrola technickej dokumentácie a používateľských príručiek vrátane prekladov (zaškolíme)
- Vykonávanie školení a prezentácií pre zákazníkov
- Príprava a nastavenie hardvéru

Zamestnanecké výhody, benefity

- Flexibilný pracovný čas, možnosť home office po dohode
- Denná komunikácia v angličtine
- Startupová firemná kultúra sprevádzaná interakciou s firemnými klientmi na celom svete
- Dotované stravné lístky
- Notebook poskytnutý spoločnosťou
- Firemný bar s úžasnými miestnymi pivami
- Povinné pracovné prestávky (šípky, stolný tenis)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne 1 rok skúseností na pozícii technickej podpory alebo zákazníckeho servisu, najlepšie v prostredí SaaS.
- Myslenie zamerané na riešenie problémov a zmysel pre detail
- Dobré komunikačné zručnosti.
- Preukázaná schopnosť spolupracovať v rýchlo sa meniacom prostredí, efektívne riadiť viacero priorít a termínov.
- Skúsenosti so systémami ticketingu a nástrojmi vzdialenej podpory (napr. Zoom, Asana) sú výhodou.
- Vášeň pre poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom
- Ochota poskytovať školenia partnerom a klientom.
- Schopnosť prezentovať nástroj XPHR, predstaviť funkcie a výhody produktu potenciálnym klientom.
- Slovenský a anglický jazyk - povinné. Nemčina je výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Na princípoch otvorenej firmy spájame ľudí, ktorých baví tvoriť a nielen robiť. Na trhu sme už viac ako 27 rokov. Vieme, ako vyvíjať a prevádzkovať rýchlo sa vyvíjajúce webové aplikácie v náročnom firemnom prostredí, v ktorom sa kladie veľký dôraz na časté a rýchle zmeny. Spoľahlivosť a bezpečnosť je pre našich klientov kľúčová.

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lucia Miznerova
E-mail: poslať životopis
ID: 4782492  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac