Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technical Support Specialist
Aston ITM, s.r.o.
Miesto práce
Račianska 153, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Račianska 153, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí od tvojich skúseností.
1 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy závisí od tvojich skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
XperienceHR s.r.o. je hrdým partnerom spoločnosti Aston ITM s.r.o. a spoločnosti zdieľajú jeden kancelársky priestor.
XperienceHR je váš nástroj pre ľudí. Tím XperienceHR miluje tvorbu nášho produktu a to sa prejavuje v našom záväzku voči klientom. S nadšením vytvárame komplexné, ale flexibilné podnikové riešenia SaaS novej generácie, ktoré pomáhajú našim zákazníkom a ich zamestnancom dosiahnuť úspech. Niektorí z našich klientov: Pfizer, Zurich Insurance Group, Trenkwalder, Dell Germany, Arval, Swiss Life Select, Resco, Takko Fashion.
Pridajte sa k priateľskému tímu odborníkov, ktorí vám poskytnú všetku potrebnú podporu a školenia.
Zodpovednosti:
- Budete úzko spolupracovať s Janou a Michalom, našimi Senior Support Managerom a Tech Leadrom.
- Testovanie/analýza chýb a porúch - sledovanie chýb, vytváranie scenárov, monitorovanie chýb a podávanie správ vývojárom
- Vykonávanie testovacích prípadov pre rôzne testovacie procesy
- Príprava testovacích údajov pre testovacie prípady
- Telefonická a e-mailová podpora klientov (úvodné nastavenie implementácie nových klientov, ako aj priebežná podpora pomocou Asana Task Manager)
- Tvorba a kontrola technickej dokumentácie a používateľských príručiek vrátane prekladov (zaškolíme)
- Vykonávanie školení a prezentácií pre zákazníkov
- Príprava a nastavenie hardvéru
XperienceHR je váš nástroj pre ľudí. Tím XperienceHR miluje tvorbu nášho produktu a to sa prejavuje v našom záväzku voči klientom. S nadšením vytvárame komplexné, ale flexibilné podnikové riešenia SaaS novej generácie, ktoré pomáhajú našim zákazníkom a ich zamestnancom dosiahnuť úspech. Niektorí z našich klientov: Pfizer, Zurich Insurance Group, Trenkwalder, Dell Germany, Arval, Swiss Life Select, Resco, Takko Fashion.
Pridajte sa k priateľskému tímu odborníkov, ktorí vám poskytnú všetku potrebnú podporu a školenia.
Zodpovednosti:
- Budete úzko spolupracovať s Janou a Michalom, našimi Senior Support Managerom a Tech Leadrom.
- Testovanie/analýza chýb a porúch - sledovanie chýb, vytváranie scenárov, monitorovanie chýb a podávanie správ vývojárom
- Vykonávanie testovacích prípadov pre rôzne testovacie procesy
- Príprava testovacích údajov pre testovacie prípady
- Telefonická a e-mailová podpora klientov (úvodné nastavenie implementácie nových klientov, ako aj priebežná podpora pomocou Asana Task Manager)
- Tvorba a kontrola technickej dokumentácie a používateľských príručiek vrátane prekladov (zaškolíme)
- Vykonávanie školení a prezentácií pre zákazníkov
- Príprava a nastavenie hardvéru
Zamestnanecké výhody, benefity
- Flexibilný pracovný čas, možnosť home office po dohode
- Denná komunikácia v angličtine
- Startupová firemná kultúra sprevádzaná interakciou s firemnými klientmi na celom svete
- Dotované stravné lístky
- Notebook poskytnutý spoločnosťou
- Firemný bar s úžasnými miestnymi pivami
- Povinné pracovné prestávky (šípky, stolný tenis)
- Denná komunikácia v angličtine
- Startupová firemná kultúra sprevádzaná interakciou s firemnými klientmi na celom svete
- Dotované stravné lístky
- Notebook poskytnutý spoločnosťou
- Firemný bar s úžasnými miestnymi pivami
- Povinné pracovné prestávky (šípky, stolný tenis)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Minimálne 1 rok skúseností na pozícii technickej podpory alebo zákazníckeho servisu, najlepšie v prostredí SaaS.
- Myslenie zamerané na riešenie problémov a zmysel pre detail
- Dobré komunikačné zručnosti.
- Preukázaná schopnosť spolupracovať v rýchlo sa meniacom prostredí, efektívne riadiť viacero priorít a termínov.
- Skúsenosti so systémami ticketingu a nástrojmi vzdialenej podpory (napr. Zoom, Asana) sú výhodou.
- Vášeň pre poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom
- Ochota poskytovať školenia partnerom a klientom.
- Schopnosť prezentovať nástroj XPHR, predstaviť funkcie a výhody produktu potenciálnym klientom.
- Slovenský a anglický jazyk - povinné. Nemčina je výhodou.
- Myslenie zamerané na riešenie problémov a zmysel pre detail
- Dobré komunikačné zručnosti.
- Preukázaná schopnosť spolupracovať v rýchlo sa meniacom prostredí, efektívne riadiť viacero priorít a termínov.
- Skúsenosti so systémami ticketingu a nástrojmi vzdialenej podpory (napr. Zoom, Asana) sú výhodou.
- Vášeň pre poskytovanie vynikajúcich služieb zákazníkom
- Ochota poskytovať školenia partnerom a klientom.
- Schopnosť prezentovať nástroj XPHR, predstaviť funkcie a výhody produktu potenciálnym klientom.
- Slovenský a anglický jazyk - povinné. Nemčina je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Na princípoch otvorenej firmy spájame ľudí, ktorých baví tvoriť a nielen robiť. Na trhu sme už viac ako 27 rokov. Vieme, ako vyvíjať a prevádzkovať rýchlo sa vyvíjajúce webové aplikácie v náročnom firemnom prostredí, v ktorom sa kladie veľký dôraz na časté a rýchle zmeny. Spoľahlivosť a bezpečnosť je pre našich klientov kľúčová.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4782492
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: IT konzultant, IT tester, IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Aston ITM, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac