Agent Call Centra - Bratislava

Asset Invest Group, s.r.o.

Miesto práce
Gorkého 12, 811 01 Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacsu aj odmeny aj bonusy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom
- telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy
- hľadanie riešení, ktoré zvýšia spokojnosť zákazníkov
- zaznamenávať údaje do systému
- zodpovedanie rôznych otázok týkajúcich sa investovania na kapitálovom trhu
- absolvovať pravidelné školenia, tréningy a meetingy
- pomoc zákazníkom zorientovať sa v našich produktoch a navrhnúť riešenie ,,na mieru”
- prijímať sťažnosti a podnety klientov
- aktívne predstavovanie nových produktov a predaj našich služieb

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca na TPP
- vhodná práca i pre absolventa! (prax u nás nie je nutná)
- počas zaškolovacieho procesu pracuješ pri skúsenejšom kolegovi
- kvalitné interné školenia a podpora pri osobnostnom raste
- atraktívne finančné ohodnotenie a ročné odmeny pre tých najlepších
- odmena za odporučenie nových kolegov, ktorá môže byť až 500 Eur, ak nový kolega odpracuje aspoň polroka,
- fyzicky nenáročná práca,
- mobilný telefón s výhodným zamestnaneckým paušálom a neobmedzeným internetom
- stravné lístky v hodnote 4,50 €/deň
- dochádzkový bonus až do výšky 1440€ ročne
- nadštandardné hodnotenie (fixná + variabilná zložka ) + iné odmeny
- príjemné, moderné pracovné prostredie a dobrý kolektív
- stabilné prostredie v prosperujúcej spoločnosti
- práca s prestížnymi značkami
- súťaže a spoločné aktivity pre tím
- medzinárodné súťaže v rámci celej spoločnosti

Informácie o výberovom konaní

Ste komunikatívny,máte chuť pracovať, baví Vás telefonovanie a vášeň pre obchod?
Učiť sa a získavať nové vedomosti v oblasti marketingu od kvalifikovaných kolegov?
Pracovať len cez týždeň s presne stanovenou pracovnou dobou?

Ak Vás ponuka zaujala neváhaj nám zaslať svoj CV !

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo požadujeme my od teba?
- Chuť pracovať
- Pripravenosť pracovať s vysokým pracovným nasadením
- Flexibilita
- Samostatnosť
- Pozitívny a proaktívny prístup k práci
- Komunikatívnosť
- Dôslednosť
- Profesionalita
- Organizačné a komunikačné zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzi hlavné charakteristiky našej spoločnosti patrí administratívna podpora, zabezpečovanie právnych dokumentov, profesionálne riadenie. Ak potrebujete pomoc, ste na správnom mieste!
Základné vlastností: priama väzba na riadiaci, predovšetkým na rozhodovací proces
Z týchto vlastností vyplýva jednoznačne potreba maximálnej pozornosti vplyvu outsourcingu na:
• stratégiu a taktiku podnikateľských rozhodovaní,
• spoľahlivosť a operatívnosť riadenia.
Ponúkame široké množstvo služieb:
- Administratívne služby
- Organizovanie obchodných stretnutí
- Editovanie, archivácia a reorganizácia obchodných dokumentov
- Prezentácia v PowerPoint
- Pomoc a informácie
- Služby zákazníkom
Ak je pre vás táto ponuka zaujímavá, neváhajte nás kontaktovať!
ID: 4112783  Dátum zverejnenia: 29.6.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac