Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefónny operátor
Asset Invest Group, s.r.o.
Miesto práce
Gorkého 12, 811 01 Staré Mesto
Gorkého 12, 811 01 Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac
1 000 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Už nechceš pracovať na zmeny a tráviť víkendy v práci od rána do večera?
Tak sa pridaj k nám a všetko potrebné k našej práci ťa naučíme. Ponúkame pracovné pozície s pracovným časom od pondelka do piatku v čase od
9:00-17:30. Ak vieš pracovať s počítačom, tabletom a najmä s telefónom, tak nič náročné ťa u nás nečaká. Platové podmienky pri nástupe sú 520€ (cca týždeň) po zaškolení 1000€
Náplň práce:
- Vybavovanie klientov, firiem
- mailová komunikácia
- Aktívna komunikácia s klientmi cez telefón
- práca v kancelárii, administrácia spojená s call centrom, správa databáz, plánovanie, evidenci
- poskytovanie všeobecných informácií
Tak sa pridaj k nám a všetko potrebné k našej práci ťa naučíme. Ponúkame pracovné pozície s pracovným časom od pondelka do piatku v čase od
9:00-17:30. Ak vieš pracovať s počítačom, tabletom a najmä s telefónom, tak nič náročné ťa u nás nečaká. Platové podmienky pri nástupe sú 520€ (cca týždeň) po zaškolení 1000€
Náplň práce:
- Vybavovanie klientov, firiem
- mailová komunikácia
- Aktívna komunikácia s klientmi cez telefón
- práca v kancelárii, administrácia spojená s call centrom, správa databáz, plánovanie, evidenci
- poskytovanie všeobecných informácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- hlavný pracovný pomer
- fixný plat + bonus + stravné lístky
- 8 hodinová pracovná doba len počas pracovných dní
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti ale aj možnosť vycestovať do zahraničia
- kompletné zaškolenie počas pracovnej doby
- fixný plat + bonus + stravné lístky
- 8 hodinová pracovná doba len počas pracovných dní
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti ale aj možnosť vycestovať do zahraničia
- kompletné zaškolenie počas pracovnej doby
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo požadujeme my od teba?
- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť
- chuť pracovať
- vedieť pracovať samostatne ale aj v tíme
- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť
- chuť pracovať
- vedieť pracovať samostatne ale aj v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Medzi hlavné charakteristiky našej spoločnosti patrí administratívna podpora, zabezpečovanie právnych dokumentov, profesionálne riadenie. Ak potrebujete pomoc, ste na správnom mieste!
Základné vlastností: priama väzba na riadiaci, predovšetkým na rozhodovací proces
Z týchto vlastností vyplýva jednoznačne potreba maximálnej pozornosti vplyvu outsourcingu na:
• stratégiu a taktiku podnikateľských rozhodovaní,
• spoľahlivosť a operatívnosť riadenia.
Ponúkame široké množstvo služieb:
- Administratívne služby
- Organizovanie obchodných stretnutí
- Editovanie, archivácia a reorganizácia obchodných dokumentov
- Prezentácia v PowerPoint
- Pomoc a informácie
- Služby zákazníkom
Ak je pre vás táto ponuka zaujímavá, neváhajte nás kontaktovať!
Základné vlastností: priama väzba na riadiaci, predovšetkým na rozhodovací proces
Z týchto vlastností vyplýva jednoznačne potreba maximálnej pozornosti vplyvu outsourcingu na:
• stratégiu a taktiku podnikateľských rozhodovaní,
• spoľahlivosť a operatívnosť riadenia.
Ponúkame široké množstvo služieb:
- Administratívne služby
- Organizovanie obchodných stretnutí
- Editovanie, archivácia a reorganizácia obchodných dokumentov
- Prezentácia v PowerPoint
- Pomoc a informácie
- Služby zákazníkom
Ak je pre vás táto ponuka zaujímavá, neváhajte nás kontaktovať!
ID: 3663857
Dátum zverejnenia: 8.7.2021
2021-07-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista roamingu, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Asset Invest Group, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac