Telefónny operátor

Asset Invest Group, s.r.o.

Miesto práce
Gorkého 12, 811 01 Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Už nechceš pracovať na zmeny a tráviť víkendy v práci od rána do večera?
Tak sa pridaj k nám a všetko potrebné k našej práci ťa naučíme. Ponúkame pracovné pozície s pracovným časom od pondelka do piatku v čase od
9:00-17:30. Ak vieš pracovať s počítačom, tabletom a najmä s telefónom, tak nič náročné ťa u nás nečaká. Platové podmienky pri nástupe sú 520€ (cca týždeň) po zaškolení 1000€

Náplň práce:
- Vybavovanie klientov, firiem
- mailová komunikácia
- Aktívna komunikácia s klientmi cez telefón
- práca v kancelárii, administrácia spojená s call centrom, správa databáz, plánovanie, evidenci
- poskytovanie všeobecných informácií

Zamestnanecké výhody, benefity

- hlavný pracovný pomer
- fixný plat + bonus + stravné lístky
- 8 hodinová pracovná doba len počas pracovných dní
- možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti ale aj možnosť vycestovať do zahraničia
- kompletné zaškolenie počas pracovnej doby

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

základné vzdelanie
študent strednej školy
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo požadujeme my od teba?
- príjemné vystupovanie
- komunikatívnosť
- chuť pracovať
- vedieť pracovať samostatne ale aj v tíme

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Medzi hlavné charakteristiky našej spoločnosti patrí administratívna podpora, zabezpečovanie právnych dokumentov, profesionálne riadenie. Ak potrebujete pomoc, ste na správnom mieste!
Základné vlastností: priama väzba na riadiaci, predovšetkým na rozhodovací proces
Z týchto vlastností vyplýva jednoznačne potreba maximálnej pozornosti vplyvu outsourcingu na:
• stratégiu a taktiku podnikateľských rozhodovaní,
• spoľahlivosť a operatívnosť riadenia.
Ponúkame široké množstvo služieb:
- Administratívne služby
- Organizovanie obchodných stretnutí
- Editovanie, archivácia a reorganizácia obchodných dokumentov
- Prezentácia v PowerPoint
- Pomoc a informácie
- Služby zákazníkom
Ak je pre vás táto ponuka zaujímavá, neváhajte nás kontaktovať!
ID: 3663857  Dátum zverejnenia: 8.7.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac