Konzultant ERP

Asseco Solutions, a.s.

Miesto práce
Galvaniho, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.


Naše riešenia denne využíva viac ako 20 000 používateľov a 4 200 firemných zákazníkov. Neustále sledujeme trendy, vedieme dialóg s partnermi a prinášame inovatívne produkty, ktoré pomáhajú firmám rásť. Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Asseco Group, ktorá pôsobí vo viac ako 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí. Sme tu už 30 rokov. A budeme tu ešte dlho. 


PRIDAJTE SA K NÁM


Máte tímového ducha a stotožňujete sa s našimi hodnotami: dôvera, rešpekt, ľudskosť, profesionalita a inovácia? Staňte sa súčasťou tímu takmer 200 talentovaných ľudí, ktorí spoločne zdieľajú nadšenie pre technológie a neustále hľadajú nové spôsoby, ako dosahovať úspech. Ak hľadáte miesto, kde môžete uplatniť svoje silné stránky a neustále sa rozvíjať, pošlite nám životopis. Možno hľadáme práve Vás!


ČO BUDETE U NÁS ROBIŤ?


Hľadáme nového kolegu, ktorý má rád aktívnu prácu a chce sa posunúť ďalej. Ponúkame zaujímavú a rôznorodú prácu, kde môžete naplno uplatniť svoje vlastné návrhy a riešenia. Ak máte dobré komunikačné zručnosti a zaujímate sa o informačné technológie, neváhajte a kontaktuj nás. 


Vytvárame ERP systémy zamerané na spracovanie veľkého množstva dát, ktoré slúžia pre riadenie firiem.


  • analýza potrieb zákazníka v rámci implementačných projektov - implementácia modulov zameraných podľa špecifikácie ako napríklad logistika, výroba, ktoré budú súčasťou ERP riešenia u zákazníkov.
  • návrh aplikačného a procesného riešenia pre zákazníka
  • riešenie technických incidentov v rámci projektov spoločnosti
  • vykonávanie technickej podpory IT riešenia pre zákazníkov spoločnosti
  • identifikácia chybových hlásení, ich analýza a samotné riešenie
  • tvorba dokumentácií a reportov
  • činnosti pre podporu existujúcich zákazníkov
  • príprava technických podkladov pre ponuky a prezentácie
  • činnosti pre podporu obchodu (prezentácie systému)

Zamestnanecké výhody, benefity


Dobre odvedenú prácu radi oceníme, preto okrem férového finančného ohodnotenia Vám ponúkame aj množstvo zaujímavých benefitov. 

  • Finančný príspevok na stravné nad rámec zákona
  • Parkovacie miesto s príspevkom od zamestnávateľa
  • Možnosť home office
  • Flexibilný pracovný čas
  • Multisport karta
  • Dni voľna navyše na dobrovoľnícke akcie a okrúhle jubileá
  • Preplatenie štartovného
  • Odmena pri pracovnom jubileu
  • Bonus za odporučenie nového kolegu
  • Kids friendly office
  • Dog friendly office
  • Chillout zóna 
  • Moderné pracovné prostredie a priateľský kolektív
  • Firemné akcie a teambuildingy, darčeky...
  • Finančná výpomoc v prípade vážnej životnej udalosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti


  • Orientácia v informačných systémoch 
  • Výhodou je znalosť účtovníctva alebo skladovej logistiky
  • Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Background v IT odvetví veľkou výhodou
  • Samostatnosť a aktívny prístup k práci
  • Dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
  • Chuť učiť sa nové veci
  • Hľadáme aktívneho šoféra – práca si vyžaduje občasné cestovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Katarína Hlavnová
E-mail: poslať životopis
ID: 5105583  Dátum zverejnenia: 11.7.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac