Konzultant ERP
Asseco Solutions, a.s.
Galvaniho, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.
Naše riešenia denne využíva viac ako 20 000 používateľov a 4 200 firemných zákazníkov. Neustále sledujeme trendy, vedieme dialóg s partnermi a prinášame inovatívne produkty, ktoré pomáhajú firmám rásť. Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Asseco Group, ktorá pôsobí vo viac ako 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí. Sme tu už 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
PRIDAJTE SA K NÁM
Máte tímového ducha a stotožňujete sa s našimi hodnotami: dôvera, rešpekt, ľudskosť, profesionalita a inovácia? Staňte sa súčasťou tímu takmer 200 talentovaných ľudí, ktorí spoločne zdieľajú nadšenie pre technológie a neustále hľadajú nové spôsoby, ako dosahovať úspech. Ak hľadáte miesto, kde môžete uplatniť svoje silné stránky a neustále sa rozvíjať, pošlite nám životopis. Možno hľadáme práve Vás!
ČO BUDETE U NÁS ROBIŤ?
Hľadáme nového kolegu, ktorý má rád aktívnu prácu a chce sa posunúť ďalej. Ponúkame zaujímavú a rôznorodú prácu, kde môžete naplno uplatniť svoje vlastné návrhy a riešenia. Ak máte dobré komunikačné zručnosti a zaujímate sa o informačné technológie, neváhajte a kontaktuj nás.
Vytvárame ERP systémy zamerané na spracovanie veľkého množstva dát, ktoré slúžia pre riadenie firiem.
- analýza potrieb zákazníka v rámci implementačných projektov - implementácia modulov zameraných podľa špecifikácie ako napríklad logistika, výroba, ktoré budú súčasťou ERP riešenia u zákazníkov.
- návrh aplikačného a procesného riešenia pre zákazníka
- riešenie technických incidentov v rámci projektov spoločnosti
- vykonávanie technickej podpory IT riešenia pre zákazníkov spoločnosti
- identifikácia chybových hlásení, ich analýza a samotné riešenie
- tvorba dokumentácií a reportov
- činnosti pre podporu existujúcich zákazníkov
- príprava technických podkladov pre ponuky a prezentácie
- činnosti pre podporu obchodu (prezentácie systému)
Zamestnanecké výhody, benefity
Dobre odvedenú prácu radi oceníme, preto okrem férového finančného ohodnotenia Vám ponúkame aj množstvo zaujímavých benefitov.
- Finančný príspevok na stravné nad rámec zákona
- Parkovacie miesto s príspevkom od zamestnávateľa
- Možnosť home office
- Flexibilný pracovný čas
- Multisport karta
- Dni voľna navyše na dobrovoľnícke akcie a okrúhle jubileá
- Preplatenie štartovného
- Odmena pri pracovnom jubileu
- Bonus za odporučenie nového kolegu
- Kids friendly office
- Dog friendly office
- Chillout zóna
- Moderné pracovné prostredie a priateľský kolektív
- Firemné akcie a teambuildingy, darčeky...
- Finančná výpomoc v prípade vážnej životnej udalosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Orientácia v informačných systémoch
- Výhodou je znalosť účtovníctva alebo skladovej logistiky
- Dobrá znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Background v IT odvetví veľkou výhodou
- Samostatnosť a aktívny prístup k práci
- Dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
- Chuť učiť sa nové veci
- Hľadáme aktívneho šoféra – práca si vyžaduje občasné cestovanie