Revenue Assistant
Asseco Solutions, a.s.
Galvaniho, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.
Naše riešenia denne využíva viac ako 20 000 používateľov a 4 200 firemných zákazníkov. Neustále sledujeme trendy, vedieme dialóg s partnermi a prinášame inovatívne produkty, ktoré pomáhajú firmám rásť. Sme súčasťou nadnárodnej skupiny Asseco Group, ktorá pôsobí vo viac ako 60 krajinách sveta a zamestnáva viac ako 33 000 ľudí. Sme tu už 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
PRIDAJTE SA K NÁM
Máte tímového ducha a stotožňujete sa s našimi hodnotami: dôvera, rešpekt, ľudskosť, profesionalita a inovácia? Staňte sa súčasťou skupiny takmer 200 talentovaných ľudí, ktorí spoločne zdieľajú nadšenie pre technológie a neustále hľadajú nové spôsoby, ako dosahovať úspech. Ak hľadáte miesto, kde môžete uplatniť svoje silné stránky a neustále sa rozvíjať, pošlite nám životopis. Možno hľadáme práve Vás!
ČO BUDETE U NÁS ROBIŤ?
Revenue Assistant podporuje viaceré oddelenia naprieč firmou a zodpovedá za administratívnu a analytickú podporu pri spracovaní dát o tržbách, cenotvorbe, fakturácii a kontrolingu. Prispieva k efektívnemu koordinovaniu a zastrešeniu administratívnych úkonov.
Do nášho tímu hľadáme spoľahlivého a samostatného kolegu/kolegyňu na pozíciu Revenue Assistant Pozícia zahŕňa nasledovné pracovné úlohy:
- Spracovanie fakturácie bežných servisných aktivít
- Priebežné sledovanie a fakturácia odpracovaných výkonov podľa interných procesov
- Spracovanie a evidencia dát v interných systémoch (napr. CRM, ERP, fakturačný systém).
- Príprava podkladov, reportov a prezentácií podľa požiadaviek
Zamestnanecké výhody, benefity
Dobre odvedenú prácu radi oceníme, preto okrem férového finančného ohodnotenia Vám ponúkame aj množstvo zaujímavých benefitov.
- Finančný príspevok na stravné nad rámec zákona
- Parkovacie miesto s príspevkom od zamestnávateľa
- Možnosť home office
- Flexibilný pracovný čas
- Multisport karta
- Dni voľna navyše na dobrovoľnícke akcie a okrúhle jubileá
- Preplatenie štartovného
- Odmena pri pracovnom jubileu
- Bonus za odporučenie nového kolegu
- Kids friendly office
- Dog friendly office
- Chillout zóna
- Moderné pracovné prostredie a priateľský kolektív
- Firemné akcie a teambuildingy, darčeky...
- Utorky a štvrtky rýchločistiareň oblečenia v budove sídla spoločnosti v Bratislave
- Finančná výpomoc v prípade vážnej životnej udalosti
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Základná orientácia v administratíve a fakturačných procesoch
- Schopnosť pracovať samostatne a precízne
- Základná práca s MS Office (Word, Excel, PPT)