Ekonomický konzultant informačných systémov
Asseco Solutions, a.s.
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
plný úväzok
Od 1 700 EUR/mesiacMzda môže byť dohodnutá aj vyššia, a to v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme nového kolegu, ktorý má skúsenosti v účtovnej a ekonomickej oblasti, má rád aktívnu prácu a chce sa posunúť ďalej. Ponúkame zaujímavú a rôznorodú prácu, kde môžeš naplno uplatniť svoju kreativitu. Ak už nechceš "sedavú" prácu, máš dobré komunikačné zručnosti a zaujímaš sa o informačné technológie, neváhaj a kontaktuj nás :).
Vytvárame ERP systémy zamerané na spracovanie veľkého množstva dát a riadenie stredne veľkých a veľkých firiem a na slovenskom trhu s informačnými systémami udávame trendy.
Čo budeš u nás robiť?
• poradenstvo a konzultácie poskytované klientom týkajúce sa využitia ponúkaných riešení v oblasti účtovej agendy a ekonomiky
• analýza potrieb klienta, následná špecifikácia potrieb
• tvorba konceptu riešenia cieľového stavu, tvorba zákazníckych riešení
• implementácia ERP systémov na základe požiadavok zákazníka
• účasť na riešení problémov priamo u klienta
• podpora obchodných aktivít - spolupráca na tvorbe cenových ponúk a zmlúv.
35% Poskytovať poradenstvo klientom týkajúce sa využitia ponúkaných riešení ERP systémov.
20% analyzovať požiadavky zákazníkov a navrhovať optimalizáciu postupov pri práci so skladovým systémom;
20% zadávať požiadavky na úpravy pre programátora a testovať nové funkčnosti;
15% implementovať a nastavovať ERP systému zákazníka;
10% Podporovať zákazníkov počas bežnej prevádzky.
Miesto výkonu práce je: BA (preferované), ZA, PP alebo BB office.
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilný pracovný čas
- home office (podľa internej smernice)
- neustále vzdelávanie
- odmena za odporučenie kolegu
- odmena za odpracované roky
- chill-out zóna
- bezproblémový parking
- Multisport card
- Teambuildingy a firemné aktivity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť problematiky v oblasti účtovnej agendy a ekonomiky, ideálne absolvent obchodnej akadémie so skúsenosťou s účtovaním
- základné užívateľské skúsenosti s ERP systémami
- základné systémové znalosti nevyhnutné pre migrácie údajov, nastavenia ERP systémov, prácu s databázou
- profesionálne a príjemné vystupovanie, zákaznícka orientácia
- schopnosť úspešne komunikovať s rôznymi typmi ľudí
- znalosť problematiky v oblasti IS
- schopnosť pracovať samostatne, ale aj ako súčasť tímu
- zodpovednosť a spoľahlivosť - ochota ďalej sa vzdelávať
- schopnosť dokončovať veci
- podmienkou vodičský preukaz skupiny B (aktívny vodič)
Práca je vhodná aj pre absolventa obchodnej akadémie.