Ekonomický konzultant informačných systémov

Asseco Solutions, a.s.

Miesto práce
Slovensko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 700 EUR/mesiacMzda môže byť dohodnutá aj vyššia, a to v závislosti od profesijnej kvalifikácie a skúseností.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Hľadáme nového kolegu, ktorý má skúsenosti v účtovnej a ekonomickej oblasti, má rád aktívnu prácu a chce sa posunúť ďalej. Ponúkame zaujímavú a rôznorodú prácu, kde môžeš naplno uplatniť svoju kreativitu. Ak už nechceš "sedavú" prácu, máš dobré komunikačné zručnosti a zaujímaš sa o informačné technológie, neváhaj a kontaktuj nás :). 

Vytvárame ERP systémy zamerané na spracovanie veľkého množstva dát a riadenie stredne veľkých a veľkých firiem a na slovenskom trhu s informačnými systémami udávame trendy. 


​Čo budeš u nás robiť?​

 • poradenstvo a konzultácie poskytované klientom týkajúce sa využitia  ponúkaných riešení v oblasti účtovej agendy a ekonomiky
• analýza potrieb klienta, následná špecifikácia potrieb
• tvorba konceptu riešenia cieľového stavu, tvorba zákazníckych riešení
• implementácia ERP systémov na základe požiadavok zákazníka
• účasť na riešení problémov priamo u klienta
• podpora obchodných aktivít - spolupráca na tvorbe cenových ponúk a zmlúv.


35% Poskytovať poradenstvo klientom týkajúce sa využitia ponúkaných riešení ERP systémov.
20% analyzovať požiadavky zákazníkov a navrhovať optimalizáciu postupov pri práci so skladovým systémom;

20% zadávať požiadavky na úpravy pre programátora a testovať nové funkčnosti;
15% implementovať a nastavovať ERP systému zákazníka;

10% Podporovať zákazníkov počas bežnej prevádzky.

Miesto výkonu práce je: BA (preferované), ZA, PP alebo BB office.

Zamestnanecké výhody, benefity


  • flexibilný pracovný čas
  • home office (podľa internej smernice)
  • neustále vzdelávanie
  • odmena za odporučenie kolegu
  • odmena za odpracované roky
  • chill-out zóna 
  • bezproblémový parking
  • Multisport card
  • Teambuildingy a firemné aktivity

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Prax na pozícii/v oblasti

2

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť problematiky v oblasti účtovnej agendy a  ekonomiky, ideálne  absolvent obchodnej akadémie so skúsenosťou s účtovaním

  • základné užívateľské skúsenosti s ERP systémami
  • základné systémové znalosti nevyhnutné pre migrácie údajov, nastavenia ERP systémov, prácu s databázou
  • profesionálne a príjemné vystupovanie, zákaznícka orientácia
  • schopnosť úspešne komunikovať s rôznymi typmi ľudí
  • znalosť problematiky v oblasti IS
  • schopnosť pracovať samostatne, ale aj ako súčasť tímu
  • zodpovednosť a spoľahlivosť - ochota ďalej sa vzdelávať
  • schopnosť dokončovať veci
  • podmienkou vodičský preukaz skupiny B (aktívny vodič)

    Práca je vhodná aj pre absolventa obchodnej akadémie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme Asseco Solutions.[:Soft}férová spoločnosť, ktorá vyvíja a dodáva špičkové informačné systémy. Na Slovensku a v Česku sme najväčším domácim producentom podnikových riešení a lídrom v inováciách v segmente HORECA.

Počet zamestnancov

150-199 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Drahomíra Garajová
Tel.: +421915998424
E-mail: poslať životopis
ID: 4974580  Dátum zverejnenia: 15.1.2025  Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac