Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná / Asistentka
Asseco Solutions, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
5 EUR/hod.
5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadám do svojho tímu zodpovednú recepčnú/asistentku pre náš Front Office, ktorá by pomáhala zastrešiť administratívny chod centrály našej spoločnosti.
Recepčná/asistentka je prvou a nieraz kľúčovou osobou, s ktorou sa stretávajú zamestnanci a obchodní partneri.
Hľadám parťáčku, ktorá si vie veci zorganizovať, má dobrý úsudok a príjemné vystupovanie.
Pravidelná pracovná doba:
Pondelok - Štvrtok, 11:30 - 16:30 (ak vieš byť flexibilná a v prípade potreby vypomôcť aj mimo uvedených časov je to obrovské plus)
Tvoja pracovná náplň bude:
- prijímanie hostí a obchodných partnerov
- správa rezervácií interných miestností
- vybavovanie korešpondencie (pošta, kuriérske služby) a administratívnej agendy
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- administratívna podpora pre HR oddelenie (administrácia školení, správa vozového parku)
Recepčná/asistentka je prvou a nieraz kľúčovou osobou, s ktorou sa stretávajú zamestnanci a obchodní partneri.
Hľadám parťáčku, ktorá si vie veci zorganizovať, má dobrý úsudok a príjemné vystupovanie.
Pravidelná pracovná doba:
Pondelok - Štvrtok, 11:30 - 16:30 (ak vieš byť flexibilná a v prípade potreby vypomôcť aj mimo uvedených časov je to obrovské plus)
Tvoja pracovná náplň bude:
- prijímanie hostí a obchodných partnerov
- správa rezervácií interných miestností
- vybavovanie korešpondencie (pošta, kuriérske služby) a administratívnej agendy
- zabezpečovanie kancelárskych potrieb a občerstvenia
- administratívna podpora pre HR oddelenie (administrácia školení, správa vozového parku)
Zamestnanecké výhody, benefity
neustále vzdelávanie
odmena za odporučenie kolegu
odmena za odpracované roky
chill-out v práci
bezproblémový parking
príspevok na kultúru a šport
teambuildingy a firmné športové aktivity
odmena za odporučenie kolegu
odmena za odpracované roky
chill-out v práci
bezproblémový parking
príspevok na kultúru a šport
teambuildingy a firmné športové aktivity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť, organizovanosť
- možnosť odpracovať pracovný fond v pravidelnom čase, zároveň časová flexibilita veľkou výhodou
- záujem o dlhodobú spoluprácu
- dobré komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie
- znalosť anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni
- znalosť MS Office (Outlook, Word)
- VP skup. B je výhodou, nie podmienkou
- možnosť odpracovať pracovný fond v pravidelnom čase, zároveň časová flexibilita veľkou výhodou
- záujem o dlhodobú spoluprácu
- dobré komunikačné zručnosti a príjemné vystupovanie
- znalosť anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni
- znalosť MS Office (Outlook, Word)
- VP skup. B je výhodou, nie podmienkou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 4240147
Dátum zverejnenia: 17.1.2022
2022-01-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Asseco Solutions, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 5 EUR/hod.