Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodník pre predaj cloudových riešení
Asseco Solutions, a.s.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 500 EUR/mesiac
1 500 - 2 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Rozširujeme náš tím o nového kolegu na pozícii obchodníka pre predaj cluodových riešení. Vytvárame ERP systémy zamerané na riadenie stredne veľkých a veľkých firiem a na slovenskom trhu. Nový kolega by mal mať prehľad v oblasti ERP alebo cloudových riešení a chuť využiť svoj potenciál naplno a neustále napredovať.
Tvojou úlohou bude:
• vyhľadávanie obchodných príležitostí na dodávku softvérových ERP riešení poskytovaných v cloude,
• budovanie a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi,
• prezentácia produktov a služieb, príprava cenových kalkulácií, zmlúv,
• celkové zastrešenie obchodného prípadu a sumarizácia podkladov od teamu špecialistov,
• vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok,
• vytváranie a optimalizovanie obchodnej stratégie,
• zodpovednosť za plnenie obchodného plánu viazaného na predaj cloudových riešení,
• aktívna komunikácia a spolupráca s produktovým oddelením a implementačnými tímami s cieľom navrhnúť prínosné riešenie pre potenciálnych klientov
• práca v oblasti technológií moderných ERP systémov podporených cloud technológiami.
Tvojou úlohou bude:
• vyhľadávanie obchodných príležitostí na dodávku softvérových ERP riešení poskytovaných v cloude,
• budovanie a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi,
• prezentácia produktov a služieb, príprava cenových kalkulácií, zmlúv,
• celkové zastrešenie obchodného prípadu a sumarizácia podkladov od teamu špecialistov,
• vedenie obchodných stretnutí, vyjednávanie obchodných podmienok,
• vytváranie a optimalizovanie obchodnej stratégie,
• zodpovednosť za plnenie obchodného plánu viazaného na predaj cloudových riešení,
• aktívna komunikácia a spolupráca s produktovým oddelením a implementačnými tímami s cieľom navrhnúť prínosné riešenie pre potenciálnych klientov
• práca v oblasti technológií moderných ERP systémov podporených cloud technológiami.
Zamestnanecké výhody, benefity
#NotebookAMobilAkoSamozrejmost #PracasNajnovsimiTechnologiami #SCRUM #Agile #MedzinarodneProjekty #UrcujemeTrendy #KodimeAbySmeRozvijaliNieibaMaintainovali #Vzdelavanie #Konferencie #Certifikaty #CudzieJazyky #Cestovanie(AkChces) #HomeOffice(KedPotrebujes) #FlexiDoba #DogFriendly#BabyFriendly #PozerameZapasy #ZijemeZdravo #Masaze #SponzorovaneTimoveStretnutia #BoloByTuVelaHashtagovPersonalistkytiIchVysypuVsetky
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Preukázateľnú prax v obchode min. 2 roky;
• skúsenosť s pradajom ERP alebo cloudových služieb;
• aktívnu komunikáciu v anglickom alebo nemeckom jazyku;
• hľadáme aktívneho šoféra – práca si vyžaduje cestovanie;
• dobrú znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• samostatnosť a aktívny prístup k práci;
• dobré komunikačné a prezentačné zručnosti;
• orientáciu v podnikových informačných systémov je výhodou.
• skúsenosť s pradajom ERP alebo cloudových služieb;
• aktívnu komunikáciu v anglickom alebo nemeckom jazyku;
• hľadáme aktívneho šoféra – práca si vyžaduje cestovanie;
• dobrú znalosť MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
• samostatnosť a aktívny prístup k práci;
• dobré komunikačné a prezentačné zručnosti;
• orientáciu v podnikových informačných systémov je výhodou.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 3768410
Dátum zverejnenia: 2.1.2020
2020-01-02
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Obchodný manažér, Obchodný zástupca, Regionálny / Oblastný manažér Spoločnosť: Asseco Solutions, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac