Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/Asistentka top managementu
Asseco Solutions, a.s.
Miesto práce
Plynárenská 7/C, Bratislava
Plynárenská 7/C, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
30% zabezpečenie organizačnej a administratívnej podpory členom top-managementu spoločnosti
20% komunikácia s materskou spoločnosťou a s ostatnými spoločnosťami v skupine v cudzích jazykoch (Angličtina a Nemčina)
20% správa harmonogramu a stretnutí top manažmentu, vrátane organizovania stretnutí, tvorby agendy a zápisov zo stretnutí
20% príprava podkladov a prezentácií k stretnutiam a iných operatívnych úloh
10% travel management pre top management spoločnosti
20% komunikácia s materskou spoločnosťou a s ostatnými spoločnosťami v skupine v cudzích jazykoch (Angličtina a Nemčina)
20% správa harmonogramu a stretnutí top manažmentu, vrátane organizovania stretnutí, tvorby agendy a zápisov zo stretnutí
20% príprava podkladov a prezentácií k stretnutiam a iných operatívnych úloh
10% travel management pre top management spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
#PracasNajnovsimiTechnologiami #SCRUM #Agile #MedzinarodneProjekty #UrcujemeTrendy #KodimeAbySmeRozvijaliNieibaMaintainovali #Vzdelavanie #Konferencie #Certifikaty #CudzieJazyky #Cestovanie(AkChces) #HomeOffice(KedPotrebujes) #FlexiDoba #Skolka #BabyFriendly #PozerameZapasy #ZijemeZdravo #Masaze #SponzorovaneTimoveStretnutia #BoloByTuVelaHashtagovPersonalistkytiIchVysypuVsetky
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
#KamaratskeProstredie #FerFirma #NuditSaNebudes
#MaliSmeCloudKedoNomEsteAniGoogleNevedel #Pod
Informácie o výberovom konaní
Žiadosti s priloženým CV posielajte na adresu [email protected] s uvedením pozície, o ktorú sa uchádzate.
Všetkým záujemcom, ktorí pošlú svoje CV, ďakujeme. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú vybraní do užšieho výberu.
Všetkým záujemcom, ktorí pošlú svoje CV, ďakujeme. Kontaktovať budeme len uchádzačov, ktorí budú vybraní do užšieho výberu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- dobré organizačné a komunikačné zručnosti
- príjemné vystupovanie
- flexibilita
- proaktivita a schopnosť hľadať jednoduché a praktické riašenia
- znalosť anglického a nemeckého jazyka
- aktívny šofér
- príjemné vystupovanie
- flexibilita
- proaktivita a schopnosť hľadať jednoduché a praktické riašenia
- znalosť anglického a nemeckého jazyka
- aktívny šofér
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme [:soft}férová nadnárodná spoločnosť.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Špecializujeme sa na vývoj a dodávku komplexných informačných systémov.
V ERP sme trojka na trhu, v segmente HORECA jednotka.
Sme tu 30 rokov. A budeme tu ešte dlho.
Počet zamestnancov
150-199 zamestnancov
ID: 2090097
Dátum zverejnenia: 13.3.2018
2018-03-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Au-pair, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Asseco Solutions, a.s.