Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Príležitosť pre absolventov vysokej školy právneho smeru
Asseco Central Europe, a. s.
Miesto práce
Bratislavský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislavský kraj, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacod 1500 eur/mesiac (v závislosti od skúseností)
1 500 EUR/mesiacod 1500 eur/mesiac (v závislosti od skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vyštudoval si právo ale nanašiel si sa v práci koncipienta? Máme pre teba skvelú príležitosť získať cenné skúsenosti v medzinárodnej spoločnosti.
Tvojou náplňou práce ako administrátora pre oblasť korporátnych financii bude:
Príprava podkladov pre riadenie dcérskych spoločností vrátane podkladov pre zasadnutie dozornej rady a valného zhromaždenia dcérskych spoločností.
Organizačné i administratívne spoluzabezpečovanie konaní zasadnutia orgánov (VZ, DR) spoločnosti Asseco Central Europe.
Príprava a kompletizácia podkladov v rámci akvizičného projektu.
Vykonávanie úloh spojených s internými procesmi v rámci útvaru Finance.
Na starosti budeš mať:
- Organizovanie zasadnutia DR a VZ pre Asseco Central Europe, a.s a dcérskych spoločností.
- Aktualizácia údajov v Obchodnom registri a ostatných registroch.
- Príprava podkladov v procese akvizície.
- Vyhodnocovanie vstupných dát pre účely akvizície.
- Zabezpečovanie administratívnej podpory pre projekty na útvare Finance.
- Spolupráca na príprave podkladov a prezentácii k vyhodnoteniu výsledkov dcérskych spoločností.
- Komunikácia a spolupráca pri organizovaní DR a VZ s ostatnými útvarmi a dcérskymi spoločnosťami.
- Spolupráca pri organizovaní a koordinácií činností pri M&A projektoch.
Zamestnanecké výhody, benefity
- vzdelávanie prostredníctvom internej akadémie a externých školení
- jazykové kurzy
- dni voľna pri špeciálnych príležitostiach nad rámec zákona
- home office do výšky 50% pracovného času
- príspevok do doplnkového dôchodkového sporenia
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
3
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Asseco Central Europe (Asseco CE) je jedným z najsilnejších softvérových domov v strednej a východnej Európe. Patrí medzi najvýznamnejších poskytovateľov komplexných riešení a služieb v oblasti informačných technológií „šitých na mieru“. Realizuje rôzne projekty pre komerčnú sféru, ako aj pre štátnu správu a samosprávu. Pracuje v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, verejného sektora a iných. Asseco CE je súčasťou medzinárodnej skupiny Asseco Group, ktorá v súčasnosti pôsobí v 54 krajinách sveta.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 4439277
Dátum zverejnenia: 5.10.2022
2022-10-05
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Asistent, Asistent audítora, HR asistent, Office manager, Právnik Spoločnosť: Asseco Central Europe, a. s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac