Customer Support Manager - možnosť vybudovať si vlastný tím/práca s prestížnymi klientami

Asseco CEIT, a.s.

Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiacv závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Sme globálna technologická spoločnosť poskytujúca komplexné riešenia z oblasti technických aj procesných inovácií, priemyselnej automatizácie, digitalizácie a optimalizácie. Hľadáme kľúčovú osobu na pozíciu Service Delivery Manager, ktorý sa zameriava na technickú podporu, na riešenie problémov a riadi tím špecialistov.
Ak máš technický backround so zmyslom pre podporu a komunikáciu s kľúčovými klientami, si tu správne:
Očakávame od Teba:
  • skúsenosti v odbore (výroba, logistika/automatizácia)
  • aktívna znalosť angličtiny - nutnosť, Nemčina - výhodou
  • proklientsky orientovaný
  • definovanie požiadaviek na úroveň služieb technickej podpory,
  • koordinácia pracovníkov technickej podpory,
  • zabezpečenie dokumentácie servisných požiadaviek,
  • zodpovedanie za plnenie dohodnutých podmienok a záväzkov,
  • správa katalógu produktov a služieb technickej podpory,
  • komunikácia so zákazníkmi, udržiavanie vzťahov,
  • bohaté skúsenosti s procesmi zákazníckej podpory vrátane podporných systémov
  • schopnosť pracovať s tímom pod časovým tlakom a porozumieť kritickým riešeniam, ich dôležitosti pre klientov a schopnosť efektívne odstraňovať problémy (analýza hlavných príčin, riešenia chýb)
  • kontrolovanie SLA zmlúv a kontraktov,

Zamestnanecké výhody, benefity

Zaujímavé ročné odmeny
Príspevok do Kafetérie
Možnosť vlastného rozvoja a kariérneho rastu
Jazykové vzdelávanie
Dávame príležitosť talentom
Niekoľko firemných akcií v roku
Nápoje zdarma (káva, čaj)
Multisport karty (vstupy na športoviská a wellness)
Príspevky pri sobáši a narodení dieťaťa
Príležitostný home office (1x do týždňa)
občasné služobné cesty (2-5 dní/mesiac)

Informácie o výberovom konaní

Ďakujem všetkým kandidátom za prejavený záujem.
Všetkých uchádzačov budeme kontaktovať e-mailom. Vybraných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Industry, Manufacturing, Maintenance, Technological background

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Vzdialená podpora - Pokročilý
Technická podpora - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

Technical customer Support

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Schopnosť robiť premyslené rozhodnutia a efektívne ich komunikovať
  • vynikajúce technické zručnosti
  • vynikajúce komunikačné a zákaznícke zručnosti
  • schopný riešiť problémy a byť dobre organizovaný
  • manažérske skúsenosti s vedením a riadením tímu na podobnej pozícii
  • aktívny ANJ (komunikácia so zahraničným klientom)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Asseco CEIT, a. s. je inovatívna technologická spoločnosť poskytujúca komplexné riešenia z oblasti technických aj procesných inovácií, priemyselnej automatizácie, digitalizácie a optimalizácie, ako aj inteligentnej internej logistiky. Poslaním spoločnosti s vlastným výskumno-vývojovým centrom je podpora produktivity, efektivity a rastu konkurencieschopnosti priemyselných podnikov. Spoločnosť so sídlom v Žiline úspešne pôsobí na celoeurópskej úrovni, pričom medzi jej zákazníkov patria významné priemyselné podniky najmä z automobilového, strojárskeho, chemického a elektrotechnického priemyslu. Spoločnosť Asseco CEIT, a. s. je od roku 2017 súčasťou medzinárodnej skupiny Asseco.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Tatiana Janigová
E-mail: poslať životopis
ID: 4560738  Dátum zverejnenia: 17.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac