Manažér tímu recepčných a zákazníckej starostlivosti

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máme pre Vás fantastickú pracovnú príležitosť v oblasti riadenia služieb zákazníkom, recepcie/miesta prvého kontaktu, office managementu a riadnia operatívnych úloh.

Ak Vás pracovná pozícia zaujme a spĺňate požiadavky pošlite nám Váš životopis.

Náplň práce je nasledovná:

Riadenie tímu: budete mať na starosti riadenie a vedenie tímu pracovníkov, ktorí poskytujú služby zákazníkom. To zahŕňa pridelovanie úloh, sledovanie výkonnosti a poskytovanie spätnej väzby.

Zabezpečenie kvality služieb: Budete zabezpečovať vysoký štandard kvality poskytovaných služieb. To môže zahŕňať vykonávanie auditov, sledovanie spokojnosti zákazníkov a implementáciu zlepšení procesov.

Spolupráca s inými oddeleniami: Budete spolupracovať s inými oddeleniami v rámci organizácie, ako je oddelenie zákazníckej podpory, marketingu alebo technikcých záležitostí.

Komunikácia so zákazníkmi: Vašou úlohou bude zabezpečiť, aby zákaznícke požiadavky a potreby boli správne pochopené a zodpovedne vyriešené.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Super atraktívne pracovné prostredie
- Atraktívne odmeňovanie
- Výborný kolektív v práci
- Dynamická práca - vhodné pre kandidátov ktorí majú radi vysokú dynamiku

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti

Leader v oblasti správy nehnuteľností.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosť s riešením klientských požiadaviek ( aj technického charakteru )
- Skúsenosť s office managementom/chodom priestoru
- Skúsenosť s prácou na kontaktnom centre je výhodou
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni ( spolupráca so zahraničím )
- Prozákaznícky prístup
- Skúsensot s riadením menšieho kolektívu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4777481  Dátum zverejnenia: 6.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac