Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér tímu recepčných a zákazníckej starostlivosti
AspenStaff s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 800 EUR/mesiac
Od 1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máme pre Vás fantastickú pracovnú príležitosť v oblasti riadenia služieb zákazníkom, recepcie/miesta prvého kontaktu, office managementu a riadnia operatívnych úloh.
Ak Vás pracovná pozícia zaujme a spĺňate požiadavky pošlite nám Váš životopis.
Náplň práce je nasledovná:
Riadenie tímu: budete mať na starosti riadenie a vedenie tímu pracovníkov, ktorí poskytujú služby zákazníkom. To zahŕňa pridelovanie úloh, sledovanie výkonnosti a poskytovanie spätnej väzby.
Zabezpečenie kvality služieb: Budete zabezpečovať vysoký štandard kvality poskytovaných služieb. To môže zahŕňať vykonávanie auditov, sledovanie spokojnosti zákazníkov a implementáciu zlepšení procesov.
Spolupráca s inými oddeleniami: Budete spolupracovať s inými oddeleniami v rámci organizácie, ako je oddelenie zákazníckej podpory, marketingu alebo technikcých záležitostí.
Komunikácia so zákazníkmi: Vašou úlohou bude zabezpečiť, aby zákaznícke požiadavky a potreby boli správne pochopené a zodpovedne vyriešené.
Ak Vás pracovná pozícia zaujme a spĺňate požiadavky pošlite nám Váš životopis.
Náplň práce je nasledovná:
Riadenie tímu: budete mať na starosti riadenie a vedenie tímu pracovníkov, ktorí poskytujú služby zákazníkom. To zahŕňa pridelovanie úloh, sledovanie výkonnosti a poskytovanie spätnej väzby.
Zabezpečenie kvality služieb: Budete zabezpečovať vysoký štandard kvality poskytovaných služieb. To môže zahŕňať vykonávanie auditov, sledovanie spokojnosti zákazníkov a implementáciu zlepšení procesov.
Spolupráca s inými oddeleniami: Budete spolupracovať s inými oddeleniami v rámci organizácie, ako je oddelenie zákazníckej podpory, marketingu alebo technikcých záležitostí.
Komunikácia so zákazníkmi: Vašou úlohou bude zabezpečiť, aby zákaznícke požiadavky a potreby boli správne pochopené a zodpovedne vyriešené.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Super atraktívne pracovné prostredie
- Atraktívne odmeňovanie
- Výborný kolektív v práci
- Dynamická práca - vhodné pre kandidátov ktorí majú radi vysokú dynamiku
- Atraktívne odmeňovanie
- Výborný kolektív v práci
- Dynamická práca - vhodné pre kandidátov ktorí majú radi vysokú dynamiku
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Kúpa, predaj, prenájom a správa nehnuteľnosti
Leader v oblasti správy nehnuteľností.
Leader v oblasti správy nehnuteľností.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Skúsenosť s riešením klientských požiadaviek ( aj technického charakteru )
- Skúsenosť s office managementom/chodom priestoru
- Skúsenosť s prácou na kontaktnom centre je výhodou
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni ( spolupráca so zahraničím )
- Prozákaznícky prístup
- Skúsensot s riadením menšieho kolektívu
- Skúsenosť s office managementom/chodom priestoru
- Skúsenosť s prácou na kontaktnom centre je výhodou
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni ( spolupráca so zahraničím )
- Prozákaznícky prístup
- Skúsensot s riadením menšieho kolektívu
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4777481
Dátum zverejnenia: 6.3.2024
2024-03-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Facility manager, Office manager, Recepčná, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Spoločnosť: AspenStaff s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac