Office Asistent/ka v personálnej agentúre - študent/ka VŠ

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Klariská 7, Staré Mesto
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 EUR/hod.Odmeny a bonusy nad rámec dohody.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Priama podpora riaditeľa spoločnosti,
- komunikácia s interným/externým klientom telefonicky a emailom (komunikácia v slovenskom a anglickom jazyku),
- evidencia a distribúcia došlej/ odoslanej pošty,
- bežné administratívne činnosti,
- vedenie pridelenej agendy na zvolenom oddelení, prípadná podpora iných,
- administratívna podpora manažmentu spoločnosti,
- organizovanie stretnutí a porád, organizačné zabezpečenie služobných ciest,
- príprava jednoduchších štatistík a prehľadov pre manažment (pravidelny reporting),
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia,
- ad-hoc úlohy súvisiace s danou pozíciou.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Zaujímavá práca v v mladej spoločnosti,
- Každodenná práca s manažmentom spoločnosti,
- Možnosť ďalšieho osobného a profesíjného rozvoja,
- Vysoká flexibilita,
- Mladý kolektív, priateľská atmosféra a príjemné pracovné prostredie.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom a anglickom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Výborná znalosť práce s MS Office,
- Aktívna znalosť anglického jazyka v písomnej a ústnej forme,
- Výborné organizačné a negociačné schopnosti,
- Schopnosť pracovať samostatne na pridelených úlohách,
- Príjemné a profesionálne vystupovanie,
- Asertivita, schopnosť pracovať s dôvernými informáciami,
- Schopnosť efektívne si zatriediť úlohy a ich vyriešenie načas v požadovanej kvalite,
- Odolnosť voči stresu, flexibilita, spoľahlivosť, dôslednosť.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3862481  Dátum zverejnenia: 3.2.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.