1 000 - 1 500 EUR

Business Travel Consultant (Ref. č.: A660)

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Celková mzda (brutto)
1 000 - 1 500 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Rezervácia a predaj leteniek,
- Rezervácia a predaj doplnkových služieb cestovného ruchu (poistenie, ubytovanie, prenájom áut v zahraničí, víza a pod),
- Spracovanie emailových a telefonických objednávok klientov,
- Komunikácia s klientom prostredníctvom telefónu a emailom,
- Práca v rezervačnom systéme Galileo/Amadeus a v rôznych rezervačných systémoch pre doplnkové služby,
- Administratívna práca spojená s predajom leteniek a doplnkových služieb,
- Komunikácia s leteckými spoločnosťami.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

1000-1500,- € (brutto) podľa zručností a skúseností uchádzača

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá patrí medzi lídrov na trhu vo svojej oblasti,
- Flexibilná pracovná doba,
- Dotácia stravných lístkov,

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Cestovné kancelárie

Cestovná agentúra s viac ako 20 ročnou históriou pôsobenia na slovenskom trhu, patriaca medzi top 10 cestovných agentúr na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Cestovný ruch

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Ukončené stredoškolské vzdelanie s nadstavbou zameranou na cestovný ruch,
- Min. 3 ročná prax v oblasti rezervácie a predaja leteniek,
- Nutná znalosť a skúsenosť s rezervačným systémom GALILEO (prípadne AMADEUS),
- Nutná znalosť anglického jazyka,
- Komunikačné zručnosti,
- PC zručnosti: MS office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov

Adresa spoločnosti

AspenStaff, s.r.o.
Klariská 7
811 03 Bratislava-Staré Mesto
http://www.aspen-staff.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Miroslav Klucho
Tel.: +421 911 944 234
E-mail: poslať životopis
ID: 3780997   Dátum zverejnenia: 7.10.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1000-1500,- € (brutto) podľa zručností a skúseností uchádzača