Business Travel Consultant/ Letenkár

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac1000-1500,- € (brutto) + variabilná zložka až do výšky 1000,-€/ mes.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Rezervácia a predaj leteniek,
- Rezervácia a predaj doplnkových služieb cestovného ruchu (poistenie, ubytovanie, prenájom áut v zahraničí, víza a pod),
- Spracovanie emailových a telefonických objednávok klientov,
- Komunikácia s klientom prostredníctvom telefónu a emailom,
- Práca v rezervačnom systéme Galileo/Amadeus a v rôznych rezervačných systémoch pre doplnkové služby,
- Administratívna práca spojená s predajom leteniek a doplnkových služieb,
- Komunikácia s leteckými spoločnosťami.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Práca v stabilnej spoločnosti, ktorá patrí medzi lídrov na trhu vo svojej oblasti,
- Flexibilná pracovná doba,
- Dotácia stravných lístkov,

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Cestovné kancelárie

Cestovná agentúra s viac ako 20 ročnou históriou pôsobenia na slovenskom trhu, patriaca medzi top 10 cestovných agentúr na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Cestovný ruch

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Ukončené stredoškolské vzdelanie s nadstavbou zameranou na cestovný ruch,
- Min. 3 ročná prax v oblasti rezervácie a predaja leteniek,
- Nutná znalosť a skúsenosť s rezervačným systémom GALILEO (prípadne AMADEUS),
- Nutná znalosť anglického jazyka,
- Komunikačné zručnosti,
- PC zručnosti: MS office

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3780997  Dátum zverejnenia: 7.1.2020  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac