Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka Finančného Riaditeľa
AspenStaff s.r.o.
Miesto práce
Bratislavský kraj
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 200 - 1 300 EUR/mesiac1200 - 1300,-€
1 200 - 1 300 EUR/mesiac1200 - 1300,-€
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Staň sa súčasťou novej výrobnej spoločnosti 2 km od Bratislavy - Miloslavov.
Naskoč do vlaku skúsených profesionálov, ktorí tvoria noví tím pre rozbeh nového start up. Už teraz, sú považovaní za kľúčového hráča, ktorý zmení celkovo daný segment. Pre úspech spoločnosti a ďalšieho strategického rozvoja, preto hľadáme mladých rozhľadených profesionálov.
Asistentka Finančného Riaditeľa
- Zodpovednosť za administráciu účtovných podkladov, do elektronického systému na komunikáciu s účtovnou spoločnosťou a následná archivácia,
- Zodpovednosť za odbornú komunikáciu s účtovnou spoločnosťou, ktorá zabezpečuje: účtovníctvo, mzdovú agendu, dane, komunikácia s finančnou správou,
- Analýza finančných dát, a dohliadanie na správne vedenie účtovníctva a prípadne navrhovanie zjednodušení postupov,
- Koordinačná a administratívna pomoc pri získavaní všetkých nevyhnutných povolení súvisiacich s prípravou fabriky do prevádzky,
- Pomoc a príprava ekonomických výstupov pre nadriadeného a celkového reportingu,
- Komunikácia s bankou (bežná + príprava platieb na úhradu na týždennej báze),
- Zodpovednosť za sledovanie, plán vs. skutočné čerpanie nákladových položiek (odchýlky),
- V úvodnej fáze zabezpečiť chod kancelárie, po stránke materiálnej, administrácia pošty.
Naskoč do vlaku skúsených profesionálov, ktorí tvoria noví tím pre rozbeh nového start up. Už teraz, sú považovaní za kľúčového hráča, ktorý zmení celkovo daný segment. Pre úspech spoločnosti a ďalšieho strategického rozvoja, preto hľadáme mladých rozhľadených profesionálov.
Asistentka Finančného Riaditeľa
- Zodpovednosť za administráciu účtovných podkladov, do elektronického systému na komunikáciu s účtovnou spoločnosťou a následná archivácia,
- Zodpovednosť za odbornú komunikáciu s účtovnou spoločnosťou, ktorá zabezpečuje: účtovníctvo, mzdovú agendu, dane, komunikácia s finančnou správou,
- Analýza finančných dát, a dohliadanie na správne vedenie účtovníctva a prípadne navrhovanie zjednodušení postupov,
- Koordinačná a administratívna pomoc pri získavaní všetkých nevyhnutných povolení súvisiacich s prípravou fabriky do prevádzky,
- Pomoc a príprava ekonomických výstupov pre nadriadeného a celkového reportingu,
- Komunikácia s bankou (bežná + príprava platieb na úhradu na týždennej báze),
- Zodpovednosť za sledovanie, plán vs. skutočné čerpanie nákladových položiek (odchýlky),
- V úvodnej fáze zabezpečiť chod kancelárie, po stránke materiálnej, administrácia pošty.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Byť súčasťou novej spoločnosti a nového tímu profesionálov,
- Preplacanie nákladov spojených so súkromnym autom,
- Po vzajomnej dohode je aj mozný priležitostný homeoffice,
- mobil, notebook.
- Preplacanie nákladov spojených so súkromnym autom,
- Po vzajomnej dohode je aj mozný priležitostný homeoffice,
- mobil, notebook.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou na dobu 2 roky Vašich osobných údajov podľa z. č. 18/2018 v nasledovnom znení:
“V súlade so zákonom 18/2018 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom výberových konaní a sprostredkovania zamestnania a to v rozsahu: titul, meno, priezvisko, adresy, číslo pasu, číslo OP, rodné číslo, dátum a miesto narodenia, pohlavie, kontaktné údaje, rodinný stav, št. občianstvo, národnosť, bankové spojenie, zdravotná poisťovňa, fotografie, informácie o vzdelaní a predchádzajúcich pracovných skúsenostiach. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”
Tento súhlas so spracovaním mojich osobných údajov je možné kedykoľvek odvolať.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Ostatná priemyselná výroba
Novo vznikajúca výrobná spoločnosť.
Novo vznikajúca výrobná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Ekonomické vzdelanie stredné/vysokoškolské,
- Prax z ekonomického oddelenia je dôležitá,
- Rozumieť základom účtovania a daní, základným ekonomickým vzťahom,
- Vedieť si vytvoriť systém v archivácií účtovných podkladov a zmlúv,
- V kooperácií s účtovnou spoločnosťou, pripraviť kontrolingový systém na presnú identifikáciu jednotlivých položiek,
- Komunikatívnosť (bude komunikovať s odborníkmi: účtovníctvo, dane, mzdy, štátna správa...),
- - Veľká dávka samostatnosti,
- Výborná práca s PC: word, excel, powerpoint (príprava prezentácií), strojopis, cloud riešenia,
- Vedieť a nebáť sa riadiť automobil (navštíviť úrady, notár, pošta a pod....),
- Prax z ekonomického oddelenia je dôležitá,
- Rozumieť základom účtovania a daní, základným ekonomickým vzťahom,
- Vedieť si vytvoriť systém v archivácií účtovných podkladov a zmlúv,
- V kooperácií s účtovnou spoločnosťou, pripraviť kontrolingový systém na presnú identifikáciu jednotlivých položiek,
- Komunikatívnosť (bude komunikovať s odborníkmi: účtovníctvo, dane, mzdy, štátna správa...),
- - Veľká dávka samostatnosti,
- Výborná práca s PC: word, excel, powerpoint (príprava prezentácií), strojopis, cloud riešenia,
- Vedieť a nebáť sa riadiť automobil (navštíviť úrady, notár, pošta a pod....),
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3717577
Dátum zverejnenia: 16.7.2019
2019-07-16
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Asistent, Controller, Fakturant, Finančný analytik, Špecialista fakturácie a platieb Spoločnosť: AspenStaff s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 200 - 1 300 EUR/mesiac1200 - 1300,-€