Obchodný konzultant - HW/SW riešenia

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2300-2700,- EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Práca pre spoločnosť, ktorá je lídrom na trhu v oblasti poskytovania služieb pre kancelárie v oblasti tlačiarenskej techniky, spracovavávania dokumentov a softwarových riešení.
Vašou náplňou práce bude:
- Identifikovanie a analýza možných potrieb zákazníka na základe informácií od obchodného oddelenia,
- Príprava odbornej stránky ponúkaného riešenia v spolupráci s obchodným zástupcom,
- Implementovať nové alebo udržiavať existujúce podnikové riešenie v oblasti elektronizácie dokumentov na základe analýzy požiadaviek klienta,
- Analýza obchodných a rozhodovacích procesov zákazníka za účelom správnej interpretácie jeho potrieb a požiadaviek
- Prezentácia produktov, ich výhody a funkcionality, odporúčanie služieb, ktoré najlepšie napĺňajú požiadavky zákazníka,
- Jednania so subdodávateľmi ohľadom objednávky, dodania a kustomizácie produktu,
- Samoštúdium v oblasti produktového portfólia spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Nadštandardné platové ohodnotenie, motivujúci systém finančných aj nefinančných benefitov,
- K dispozícii služobné auto, NB, mobil - aj na súkromné využitie,
- Pri presťahovaní sa za prácou do Bratislavy príspevok na bývanie 500 EUR mesačne,
- Benefity sociálneho programu firmy,
- Skrátená pracovná doba v piatok.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Zastúpenie popredného globálneho japonského koncernu na Slovensku, so zameraním na predaj a servis kancelárskej techniky (multifunkčné kancelárske a digitálne produkčné zariadenia, tlačiarne), s ponukou širokého portfólia SW riešení pre spracovanie a správu dokumentov (digitalizácia, spracovanie dokumentov, vyťažovanie dát).

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Informačné technológie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosť s prácou s tlačiarenskou technikou, systémami na spracovavávanie dokumentov a softwarových riešení pre kancelárie,
- Dobrý prehľad a znalosti o fungovaní jednotlivých technických riešení,
- Aktívny záujem o nové technológie,
- Komunikačné a argumentačné zručnosti,
- Proaktivita, samostatnosť, zodpovedný prístup k práci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3266904  Dátum zverejnenia: 13.12.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 2300-2700,- EUR