Junior Fund Administrator

AspenStaff s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Podľa skúseností a zručností uchádzača

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Denné spracovanie investičných transakcií a non-trade transakcií;
• Príprava a zostavovanie účtovných kníh z účtovných záznamov z
nezávislých zdrojov;
• Zosúladenie výpisov z účtu a zostatkov;
• Komunikácia s klientmi, úradmi a inými relevantnými organizáciami;
• Výpočet výnosov a nákladov, výdavkov a poplatkov a pri výpočte čistej súčasnej hodnoty aktív akcií;
• Kontrola a správa finančných údajov a následnej fin. správy ;
• Príprava účtovnej závierky prispôsobená požiadavkám klienta,
• Príprava auditovaných finančných výkazov;
• Spolupráca s externými audítormi;
• Korešpondencia s bankami, právnikmi a zástupcami tretích strán;
• Návrhy na zlepšovanie efektivity práce.

Zamestnanecké výhody, benefity

- profesionálny rast a odborné vzdelávanie,
- 13. plat,
- práca najmä pre zahraničnú klientelu,
- komunikácia v anglickom jazyku na dennej báze,
- práca v mladom kolektíve,
- športové aktivity,
- prvý mesiac PN hradený zamestnávateľom do výšky 100%,
- stravné lístky preplácané na 100%,
- 23 dní dovolenky.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite prosím Vaše štruktúrované CV v slovenskom jazyku na e-mailovú adresu uvedenej kontaktnej osoby. Do predmetu e-mailu uveďte názov pozície, o ktorú sa uchádzate.

Kontaktovať a viesť v databáze budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 122/2013 v nasledovnom znení:

“V súlade so zákonom 122/2013 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom spoločnosťou AspenStaff s.r.o., za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé.”

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Spoločnosť s celosvetovou pôsobnosťou vykonávajúca správu investičných fondov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- schopnosť vedieť pracovať a hlavne komunikovať s klientom v anglickom jazyku;
- ukončené VŠ ekonomické vzdelanie, odbor financie, bankovníctvo, investovanie výhodou;
- skúsenosť s prípravou rôznych typov finančných reportov, analýz;
- silná orientácia na čísla a precíznosť práce s nimi;
- samostatnosť, spoľahlivosť, tímová spolupráca, schopnosť vysokého
pracovného nasadenia, časová flexibilita, profesionálne vystupovanie;
- veľmi dobrá znalosť MS Office (najmä Excel);
- záujem o finančné a investičné trhy a prácu v tomto odvetví;
- schopnosť sledovania viacerých zákaziek zároveň, dodržiavanie termínov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Poradenská činnosť a poskytovanie služieb v oblasti ľudských zdrojov.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 2931938  Dátum zverejnenia: 15.2.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Podľa skúseností a zručností uchádzača