Logo Asekurácia, s.r.o.

Správca databázových informačných systémov

Asekurácia, s.r.o.

Miesto práce
Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 400 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme zamestnanca/kolegu s vysokou mierou  zodpovednosti, presnosti a motivácie, ktorý sa bude starať o správu a údržbu našich informačných systémov, najmä databázy klientov, zmlúv a poistných udalostí. Hlavnou úlohou bude zápis nových údajov a ich kontrola, s dôrazom na správnosť a rýchlosť. Okrem toho by nový kolega mal vykonávať aj pridružené úlohy ako kontrola správnosti údajov a kontrola platby zmlúv. Taktiež by sa mohol podieľať na administratívnych úlohách ako vyplňovanie formulárov a spracovávanie poštových zásielok.

Zodpovednosť zamestnanca:

  • správny a rýchly zápis nových údajov 
  • kontrola zmlúv po splatnosti 
  • kontrola akceptácie nových zmlúv
  • kontrola vypovedaných/stornovaných zmlúv

Zamestnanecké výhody, benefity

  • notebook
  • smartfón
  • príspevok na pracovné oblečenie v hodnote 300 €
  • po odpracovaní 36 mesiacov nárok na služobné vozidlo
  • každoročné navýšenie platu pre vyrovnanie inflačnej záťaže 

Informácie o výberovom konaní

Výberové konanie bude pozostávať z dvoch kôl

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

15.5.2024 (ostáva ešte 11 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Access - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Pracovný kódex spoločnosti Asekurácia obsahuje aj management kvality, ktorý sa vyžaduje dodržiavať od všetkých pracovníkov spoločnosti naprieč organizačnou štruktúrou: 

  1. Spoľahlivosť- schopnosť dodať požadovanú službu poriadne, presne a spoľahlivo 
  2. Vnímavosť- ústretovosť a ochota poskytnúť zákazníkovi  promptnú službu a pomoc 
  3. Istota- znalosti a zručnosti, zdvorilé vystupovanie a schopnosť vzbudiť dôveru a presvedčenie 
  4. Empatia- starostlivý prístup 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Asekurácia vznikla v roku 2022 transformáciou z fyzickej osoby-podnikateľa na spoločnosť s ručením obmedzeným, ide o mladú spoločnosť postavenú na dlhoročných skúsenostiach snažiacu sa fungovať čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. Hlavnou činnosťou spoločnosti Asekurácia je analýza poistného trhu, správa poistenia a predovšetkým likvidácia poistných udalostí. Vedenie spoločnosti má 12 ročné skúsenosti od správy poistenia FO cez stredné podniky až po štátne inštitúcie.
Našim cieľom je klientovi poskytnúť čo najkvalitnejšiu službu pre vytvorenie udržateľného podnikania a stať sa lídrom v oblasti starostlivosti o klienta.

Kontakt

Kontaktná osoba: PharmDr. Jessica Kesslerová
Tel.: +421902955058
E-mail: poslať životopis
ID: 4730716  Dátum zverejnenia: 22.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac