Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca databázových informačných systémov
Asekurácia, s.r.o.
Miesto práce
Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
plný úväzok, na dohodu (brigády), živnosť
Termín nástupu
01.06.2024
01.06.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 400 EUR/mesiac
1 000 - 1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme zamestnanca/kolegu s vysokou mierou zodpovednosti, presnosti a motivácie, ktorý sa bude starať o správu a údržbu našich informačných systémov, najmä databázy klientov, zmlúv a poistných udalostí. Hlavnou úlohou bude zápis nových údajov a ich kontrola, s dôrazom na správnosť a rýchlosť. Okrem toho by nový kolega mal vykonávať aj pridružené úlohy ako kontrola správnosti údajov a kontrola platby zmlúv. Taktiež by sa mohol podieľať na administratívnych úlohách ako vyplňovanie formulárov a spracovávanie poštových zásielok.
Zodpovednosť zamestnanca:
- správny a rýchly zápis nových údajov
- kontrola zmlúv po splatnosti
- kontrola akceptácie nových zmlúv
- kontrola vypovedaných/stornovaných zmlúv
Zamestnanecké výhody, benefity
- notebook
- smartfón
- príspevok na pracovné oblečenie v hodnote 300 €
- po odpracovaní 36 mesiacov nárok na služobné vozidlo
- každoročné navýšenie platu pre vyrovnanie inflačnej záťaže
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude pozostávať z dvoch kôl
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Access - Základy
Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý
Microsoft Access - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pracovný kódex spoločnosti Asekurácia obsahuje aj management kvality, ktorý sa vyžaduje dodržiavať od všetkých pracovníkov spoločnosti naprieč organizačnou štruktúrou:
- Spoľahlivosť- schopnosť dodať požadovanú službu poriadne, presne a spoľahlivo
- Vnímavosť- ústretovosť a ochota poskytnúť zákazníkovi promptnú službu a pomoc
- Istota- znalosti a zručnosti, zdvorilé vystupovanie a schopnosť vzbudiť dôveru a presvedčenie
- Empatia- starostlivý prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Asekurácia vznikla v roku 2022 transformáciou z fyzickej osoby-podnikateľa na spoločnosť s ručením obmedzeným, ide o mladú spoločnosť postavenú na dlhoročných skúsenostiach snažiacu sa fungovať čo najrýchlejšie a najefektívnejšie. Hlavnou činnosťou spoločnosti Asekurácia je analýza poistného trhu, správa poistenia a predovšetkým likvidácia poistných udalostí. Vedenie spoločnosti má 12 ročné skúsenosti od správy poistenia FO cez stredné podniky až po štátne inštitúcie.
Našim cieľom je klientovi poskytnúť čo najkvalitnejšiu službu pre vytvorenie udržateľného podnikania a stať sa lídrom v oblasti starostlivosti o klienta.
Našim cieľom je klientovi poskytnúť čo najkvalitnejšiu službu pre vytvorenie udržateľného podnikania a stať sa lídrom v oblasti starostlivosti o klienta.
ID: 4730716
Dátum zverejnenia: 22.4.2024
2024-04-22
lokalita: Trnava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Referent správy registrov, Špecialista kontroly platiteľov poistného Spoločnosť: Asekurácia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac