650 - 700 EUR

Administratívna pracovníčka, fakturantka (Ref. č.: 20199)

ASAMEDIC, s.r.o.

Miesto práce
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
Celková mzda (brutto)
650 - 700 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

pre našu prevádzku v Trenčíne hľadáme novú kolegyňu/ kolegu, (vhodné aj po MD, resp. pre študentku VŠ diaľkovou formou), ktorej náplňou práce bude:
- zákaznícky servis a administratívna agenda spoločnosti,
- telefonický a mailový kontakt s klientmi a dodávateľmi,
- spracovanie objednávok a fakturácia,
- nahrávanie dokladov ,
- príjem tovaru, naskladnenie, práca v príručnom sklade tovaru, balenie a odosielanie tovaru klientom, inventúry,
- príprava podkladov ku grafickým návrhom letákov, návodov, rekl.materiálov,
- evidencia firemných dokladov,
- vybavovanie korešpondencie, došlej a odoslanej pošty,
- príprava podkladov pre účtovníctvo,
- administratívne a asistentské práce podľa potreby vedenia firmy

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

650 na plný uväzok, plus odmeny po skúšobnej dobe podľa preukázaných výsledkov

Zamestnanecké výhody, benefity

- príjemné pracovné prostredie
- dynamická, nestereotypná práca
- stravné lístky v hodnote 4,50 EUR
- polročné a koncoročné odmeny
- darček k narodeninám zamestnanca

Informácie o výberovom konaní

Vaše žiadosti s CV, fotom a súhlasom so spracovaním Vašich os.údajov v zmysle prísl.zákona prosíme zasielať na adresu [email protected]
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich naše požiadavky podľa nášho názoru.
Za pochopenie ďakujeme.
Vybraných uchádzačov pozveme e-mailom na osobný pohovor v Trenčíne.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.9.2019 (ostáva ešte 9 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

nerozhoduje

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Fakturácia - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Strojopis - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

pre našu pobočku v Trenčíne hľadáme zamestnankyňu na plný úväzok, resp. študentku VŠ diaľkovo,
- práca len v pracovných dňoch,
- v jednosmennej prevádzke, plus dohoda o prac.čase pre študentku VŠ
- vhodné aj po MD, resp. pre študentku/-a VŠ /diaľkovo/, alebo absolventka,
- základná až stredne pokročila znalosť AJ ,
- prax v administratíve, na zákazníckom servise, vedení skladovej evidencie a vo vedení evidencie dokladov, s prácou v grafickom prostredí,
- komunikatívnosť, priateľské jednanie, empatia
- zodpovedný prístup k práci, precíznosť, spoľahlivosť,
- manuálna zručnosť, flexibilnosť a samostatnosť
- a hlavne úsmev, chuť pracovať a naučiť sa niečo nové

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Obchodná spoločnosť zaoberajúca sa dovozom a distribúciou zdravotníckych pomôcok najmä do lekárni.

Adresa spoločnosti

ASAMEDIC, s.r.o.
Klincová 37
821 08 Bratislava - mestská časť Ružinov
https://www.asamedic.sk
ID: 2637823   Dátum zverejnenia: 12.9.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   650 na plný uväzok, plus odmeny po skúšobnej dobe podľa preukázaných výsledkov