Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívna pracovníčka, fakturantka
ASAMEDIC, s.r.o.
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
650 - 700 EUR/mesiac650 na plný uväzok, plus odmeny po skúšobnej dobe podľa preukázaných výsledkov
650 - 700 EUR/mesiac650 na plný uväzok, plus odmeny po skúšobnej dobe podľa preukázaných výsledkov
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
pre našu prevádzku v Trenčíne hľadáme novú kolegyňu/ kolegu, (vhodné aj po MD, resp. pre študentku VŠ diaľkovou formou), ktorej náplňou práce bude:
- zákaznícky servis a administratívna agenda spoločnosti,
- telefonický a mailový kontakt s klientmi a dodávateľmi,
- spracovanie objednávok a fakturácia,
- nahrávanie dokladov ,
- príjem tovaru, naskladnenie, práca v príručnom sklade tovaru, balenie a odosielanie tovaru klientom, inventúry,
- príprava podkladov ku grafickým návrhom letákov, návodov, rekl.materiálov,
- evidencia firemných dokladov,
- vybavovanie korešpondencie, došlej a odoslanej pošty,
- príprava podkladov pre účtovníctvo,
- administratívne a asistentské práce podľa potreby vedenia firmy
- zákaznícky servis a administratívna agenda spoločnosti,
- telefonický a mailový kontakt s klientmi a dodávateľmi,
- spracovanie objednávok a fakturácia,
- nahrávanie dokladov ,
- príjem tovaru, naskladnenie, práca v príručnom sklade tovaru, balenie a odosielanie tovaru klientom, inventúry,
- príprava podkladov ku grafickým návrhom letákov, návodov, rekl.materiálov,
- evidencia firemných dokladov,
- vybavovanie korešpondencie, došlej a odoslanej pošty,
- príprava podkladov pre účtovníctvo,
- administratívne a asistentské práce podľa potreby vedenia firmy
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie
- dynamická, nestereotypná práca
- stravné lístky v hodnote 4,50 EUR
- polročné a koncoročné odmeny
- darček k narodeninám zamestnanca
- dynamická, nestereotypná práca
- stravné lístky v hodnote 4,50 EUR
- polročné a koncoročné odmeny
- darček k narodeninám zamestnanca
Informácie o výberovom konaní
Vaše žiadosti s CV, fotom a súhlasom so spracovaním Vašich os.údajov v zmysle prísl.zákona prosíme zasielať na adresu [email protected].
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich naše požiadavky podľa nášho názoru.
Za pochopenie ďakujeme.
Vybraných uchádzačov pozveme e-mailom na osobný pohovor v Trenčíne.
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich naše požiadavky podľa nášho názoru.
Za pochopenie ďakujeme.
Vybraných uchádzačov pozveme e-mailom na osobný pohovor v Trenčíne.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
nerozhoduje
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
pre našu pobočku v Trenčíne hľadáme zamestnankyňu na plný úväzok, resp. študentku VŠ diaľkovo,
- práca len v pracovných dňoch,
- v jednosmennej prevádzke, plus dohoda o prac.čase pre študentku VŠ
- vhodné aj po MD, resp. pre študentku/-a VŠ /diaľkovo/, alebo absolventka,
- základná až stredne pokročila znalosť AJ ,
- prax v administratíve, na zákazníckom servise, vedení skladovej evidencie a vo vedení evidencie dokladov, s prácou v grafickom prostredí,
- komunikatívnosť, priateľské jednanie, empatia
- zodpovedný prístup k práci, precíznosť, spoľahlivosť,
- manuálna zručnosť, flexibilnosť a samostatnosť
- a hlavne úsmev, chuť pracovať a naučiť sa niečo nové
- práca len v pracovných dňoch,
- v jednosmennej prevádzke, plus dohoda o prac.čase pre študentku VŠ
- vhodné aj po MD, resp. pre študentku/-a VŠ /diaľkovo/, alebo absolventka,
- základná až stredne pokročila znalosť AJ ,
- prax v administratíve, na zákazníckom servise, vedení skladovej evidencie a vo vedení evidencie dokladov, s prácou v grafickom prostredí,
- komunikatívnosť, priateľské jednanie, empatia
- zodpovedný prístup k práci, precíznosť, spoľahlivosť,
- manuálna zručnosť, flexibilnosť a samostatnosť
- a hlavne úsmev, chuť pracovať a naučiť sa niečo nové
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodná spoločnosť zaoberajúca sa dovozom a distribúciou zdravotníckych pomôcok najmä do lekárni.
ID: 2637823
Dátum zverejnenia: 12.9.2019
2019-09-12
lokalita: Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Logistik, Telefonický operátor Spoločnosť: ASAMEDIC, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 650 - 700 EUR/mesiac650 na plný uväzok, plus odmeny po skúšobnej dobe podľa preukázaných výsledkov