Recepčná - asistentka

Arvin & Benet, s. r. o.

Miesto práce
Záhradnícka, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacv prípade obojstrannej spokojnosti sme otvorení zvýšeniu mzdy

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Zodpovednosť za chod kancelárskych priestorov (dodržiavanie čistoty, vône a vzhľadu, výber hudby, zabezpečenie spokojnosti klientov a dostatok všetkých kancelárskych, kuchynských či hygienických potrieb, zabezpečenie občerstvenia a pitného režimu)
- Ad hoc zadania a podpora pre kanceláriu
- Znalosť kalendára a organizácia obchodných stretnutí nadriadeného a kolegov
- Príprava potrieb pre stretnutia – tlač prezentácií, zmlúv, letákov, protokolov, žiadostí a pod.
- Prvý kontakt s klientom – osobná, telefonická aj emailová komunikácia so záujemcami a klientami
- Evidencia emailových a telefonických kontaktov do databáz
- Príprava odovzdávacích protokolov a popredajného servisu - prepis energií na základe predpísaného tlačiva
- Osobné podávanie dokumentov na katastri nehnuteľností, v prípade potreby návštevy iných inštitúcií – banky, úrady, notári, právnici, klienti, znalci a pod.
- Kontrola prebiehajúcich konaní na katastri nehnuteľností
- Zapojenie sa do realizácií projektov
- Tvorba researchov pre kanceláriu
- Organizácia homestagingu nehnuteľností
- Priebežná kontrola uverejnených inzerátov


Veľmi radi vás na pozíciu zaučíme, avšak očakávame ochotu rozvíjať sa.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ponúkame:
- dynamickú prácu, kde sa stále niečo deje a neupadá sa do rutiny
- atraktívne a ergonomické pracovné prostredie
- značku, na ktorú môžete byť hrdý
- rozvoj a vzdelávanie
- atraktívne platové ohodnotenie
- prácu so zaujímavou a inšpiratívnou klientelou
- príspevky na šport
- prácu, kde človek po sebe vidí výsledky a spätnú väzbu od spokojných klientov

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovaní budú len tí uchádzači, ktorých pozveme na osobný pohovor.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- ochota učiť sa nové veci
- výborné komunikačné schopnosti
- bezchybná gramatika
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- samostatnosť, zmysel pre detail a schopnosť robiť rozhodnutia
- neustále zlepšovanie
- lojalita a flexibilita
- timemanagement
- zvládanie stresových situácií
- sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa s aktuálnym stavom
- silné organizačné schopnosti
- príjmanie konštruktívnej spätnej väzby, ako nástroja na rozvoj
- každý nový nápad sa cení :)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Jedna z najlepších realitných kancelárií v Bratislave a okolí.

Cieľ našej práce je budovať výnimočnú značku a neustále posúvať úroveň našich služieb vyššie. Sídlime v reprezentatívnych priestoroch a máme ambíciu byť najlepšia realitná kancelária v spokojnosti klientov.

Uvedomujeme si, že každá firma je len taká dobrá, akí sú jej ľudia, preto nám na nich veľmi záleží.
Sme na klienta zameraní detailisti, záleží nám na dobrých výsledkoch, ale ešte viac na tom, aby všetci do práce chodili s radosťou.

Naša práca nás baví, chceme ju robiť naplno a profesionálne. Sme nároční na seba aj na ostatných.

Hľadáme pozitívnych ľudí, ktorí chcú rásť s nami, radi sa učia nové veci a záleží im na atmosfére, v ktorej sa pracuje.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 4051498  Dátum zverejnenia: 8.6.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac