Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka/Office manager
Arvin & Benet, s. r. o.
Miesto práce
Záhradnícka 30, Bratislava
Záhradnícka 30, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1000 a viac (podľa skúseností)
1000 a viac (podľa skúseností)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Výsledok práce recepčnej v Arvin & Benet je spokojný, informovaný, dobre naladený klient v čistej, dobre zásobenej firme a odbremenený nadriadený.
Bližšie info:
- každodenná administratívna a organizačná podpora konateľa spoločnosti a obchodníkov - organizácia obchodných a osobných stretnutí nadriadeného
- materiálne a organizačné zastrešovanie chodu kancelárie - vybavovanie telefonickej, poštovej a mailovej komunikácie
- zabezpečenie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
- príprava a spracovávanie podkladov
- vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
- absolvovanie obchodných rokovaní
- evidencia nových klientov a ich zapisovanie do databázy
- práca s inzerčnými portálmi
- komunikácia s právnikmi, úradmi, katastrom, bankami a štátnymi inštitúciami
- zabezpečovanie čistoty a dokonalého stavu kancelárie (nejedná sa o klasické upratovanie, máme upratovačku, ale o zabezpečenie a dohliadanie na upratovania a v prípade, že sa niečo náhle znečistí, upratanie)
- dopisovanie údajov klientov pri vytváraní zmlúv zo vzorov zmlúv
- zapojenie do realizácie projektov
- šírenie optimizmu
Bližšie info:
- každodenná administratívna a organizačná podpora konateľa spoločnosti a obchodníkov - organizácia obchodných a osobných stretnutí nadriadeného
- materiálne a organizačné zastrešovanie chodu kancelárie - vybavovanie telefonickej, poštovej a mailovej komunikácie
- zabezpečenie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
- príprava a spracovávanie podkladov
- vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní
- absolvovanie obchodných rokovaní
- evidencia nových klientov a ich zapisovanie do databázy
- práca s inzerčnými portálmi
- komunikácia s právnikmi, úradmi, katastrom, bankami a štátnymi inštitúciami
- zabezpečovanie čistoty a dokonalého stavu kancelárie (nejedná sa o klasické upratovanie, máme upratovačku, ale o zabezpečenie a dohliadanie na upratovania a v prípade, že sa niečo náhle znečistí, upratanie)
- dopisovanie údajov klientov pri vytváraní zmlúv zo vzorov zmlúv
- zapojenie do realizácie projektov
- šírenie optimizmu
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúce, nadštandardné platové ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu
- prichádzanie do kontaktu so zaujímavými ľuďmi (mnoho VIP klientov)
- príjemné reprezentatívne pracovné prostredie (viď foto kancelárie)
- ergonomické pracovné miesto (záleží nám na komforte a zdraví)
- pestrá agenda (nie je u nás nuda :-)
- dobrý kolektív
- preplácanie športových aktivít
- možnosť kariérneho rastu
- ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu
- prichádzanie do kontaktu so zaujímavými ľuďmi (mnoho VIP klientov)
- príjemné reprezentatívne pracovné prostredie (viď foto kancelárie)
- ergonomické pracovné miesto (záleží nám na komforte a zdraví)
- pestrá agenda (nie je u nás nuda :-)
- dobrý kolektív
- preplácanie športových aktivít
Informácie o výberovom konaní
Prosíme záujemcov o túto pozíciu, aby k životopisu pripájali svoju aktuálnu fotografiu. Motivačný list výhodou.
Budeme kontaktovať iba vybraných záujemcov.
Budeme kontaktovať iba vybraných záujemcov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy
Microsoft Excel - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Okrem chuti do práce a pozitívnemu prístupu k práci a životu od kandidátky očakávame:
- reprezentatívny vzhľad (pracujeme s nadštandardnou klientelou a tomu sa musí prispôsobiť oblečenie a vystupovanie)
- komunikatívnosť
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- samostatnosť
- ochota učiť sa
- zmysel pre detail
- loajalita
- schopnosť dotiahnuť veci do konca
- odolnosť voči stresu
- sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa aktuálnym stavom
- dobré organizačné schopnosti
- reprezentatívny vzhľad (pracujeme s nadštandardnou klientelou a tomu sa musí prispôsobiť oblečenie a vystupovanie)
- komunikatívnosť
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- samostatnosť
- ochota učiť sa
- zmysel pre detail
- loajalita
- schopnosť dotiahnuť veci do konca
- odolnosť voči stresu
- sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa aktuálnym stavom
- dobré organizačné schopnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Jedna z najlepších realitných kancelárií v Bratislave a okolí.
Cieľ našej práce je budovať výnimočnú značku a neustále posúvať úroveň našich služieb vyššie. Sídlime v reprezentatívnych priestoroch a máme ambíciu byť najlepšia realitná kancelária v spokojnosti klientov.
Uvedomujeme si, že každá firma je len taká dobrá, akí sú jej ľudia, preto nám na nich veľmi záleží.
Sme na klienta zameraní detailisti, záleží nám na dobrých výsledkoch, ale ešte viac na tom, aby všetci do práce chodili s radosťou.
Naša práca nás baví, chceme ju robiť naplno a profesionálne. Sme nároční na seba aj na ostatných.
Hľadáme pozitívnych ľudí, ktorí chcú rásť s nami, radi sa učia nové veci a záleží im na atmosfére, v ktorej sa pracuje.
Cieľ našej práce je budovať výnimočnú značku a neustále posúvať úroveň našich služieb vyššie. Sídlime v reprezentatívnych priestoroch a máme ambíciu byť najlepšia realitná kancelária v spokojnosti klientov.
Uvedomujeme si, že každá firma je len taká dobrá, akí sú jej ľudia, preto nám na nich veľmi záleží.
Sme na klienta zameraní detailisti, záleží nám na dobrých výsledkoch, ale ešte viac na tom, aby všetci do práce chodili s radosťou.
Naša práca nás baví, chceme ju robiť naplno a profesionálne. Sme nároční na seba aj na ostatných.
Hľadáme pozitívnych ľudí, ktorí chcú rásť s nami, radi sa učia nové veci a záleží im na atmosfére, v ktorej sa pracuje.
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 3012204
Dátum zverejnenia: 11.12.2018
2018-12-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Arvin & Benet, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 a viac (podľa skúseností)