Asistentka/Office manager

Arvin & Benet, s. r. o.

Miesto práce
Záhradnícka 30, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
1000 a viac (podľa skúseností)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Výsledok práce recepčnej v Arvin & Benet je spokojný, informovaný, dobre naladený klient v čistej, dobre zásobenej firme a odbremenený nadriadený.

Bližšie info:
- každodenná administratívna a organizačná podpora konateľa spoločnosti a obchodníkov
- organizácia obchodných a osobných stretnutí nadriadeného
- materiálne a organizačné zastrešovanie chodu kancelárie
 - vybavovanie telefonickej, poštovej a mailovej komunikácie
- zabezpečenie kompletnej starostlivosti o obchodných partnerov, príprava a podávanie občerstvenia
- príprava a spracovávanie podkladov
- vypracovávanie zápisníc z pracovných porád a rokovaní

- absolvovanie obchodných rokovaní
- evidencia nových klientov a ich zapisovanie do databázy
- práca s inzerčnými portálmi
- komunikácia s právnikmi, úradmi, katastrom, bankami a štátnymi inštitúciami
- zabezpečovanie čistoty a dokonalého stavu kancelárie (nejedná sa o klasické upratovanie, máme upratovačku, ale o zabezpečenie a dohliadanie na upratovania a v prípade, že sa niečo náhle znečistí, upratanie)
- dopisovanie údajov klientov pri vytváraní zmlúv zo vzorov zmlúv
- zapojenie do realizácie projektov
- šírenie optimizmu

Zamestnanecké výhody, benefity

- motivujúce, nadštandardné platové ohodnotenie
- možnosť kariérneho rastu
- ponúkame stabilnú a perspektívnu pracovnú pozíciu
- prichádzanie do kontaktu so zaujímavými ľuďmi (mnoho VIP klientov)
- príjemné reprezentatívne pracovné prostredie (viď foto kancelárie)
- ergonomické pracovné miesto (záleží nám na komforte a zdraví)
- pestrá agenda (nie je u nás nuda :-)
- dobrý kolektív
- preplácanie športových aktivít

Informácie o výberovom konaní

Prosíme záujemcov o túto pozíciu, aby k životopisu pripájali svoju aktuálnu fotografiu. Motivačný list výhodou.
Budeme kontaktovať iba vybraných záujemcov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

základné vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Základy

Vodičský preukaz

B

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Okrem chuti do práce a pozitívnemu prístupu k práci a životu od kandidátky očakávame:
- reprezentatívny vzhľad (pracujeme s nadštandardnou klientelou a tomu sa musí prispôsobiť oblečenie a vystupovanie)
- komunikatívnosť
- príjemné a profesionálne vystupovanie
- samostatnosť
- ochota učiť sa
- zmysel pre detail
- loajalita
- schopnosť dotiahnuť veci do konca
- odolnosť voči stresu
- sklon neustále veci vylepšovať a neuspokojiť sa aktuálnym stavom
- dobré organizačné schopnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Jedna z najlepších realitných kancelárií v Bratislave a okolí.

Cieľ našej práce je budovať výnimočnú značku a neustále posúvať úroveň našich služieb vyššie. Sídlime v reprezentatívnych priestoroch a máme ambíciu byť najlepšia realitná kancelária v spokojnosti klientov.

Uvedomujeme si, že každá firma je len taká dobrá, akí sú jej ľudia, preto nám na nich veľmi záleží.
Sme na klienta zameraní detailisti, záleží nám na dobrých výsledkoch, ale ešte viac na tom, aby všetci do práce chodili s radosťou.

Naša práca nás baví, chceme ju robiť naplno a profesionálne. Sme nároční na seba aj na ostatných.

Hľadáme pozitívnych ľudí, ktorí chcú rásť s nami, radi sa učia nové veci a záleží im na atmosfére, v ktorej sa pracuje.

Počet zamestnancov

5-9 zamestnancov
ID: 3012204  Dátum zverejnenia: 11.12.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 a viac (podľa skúseností)