Manažér prevádzkových rizík spoločnosti

ARVAL SLOVAKIA, s.r.o.

Miesto práce
Pribinova 19, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
2 300 EUR/mesiacKonečná ponuka bude odrážať skúsenosti jednotlivých uchádzačov.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Uplatňovanie štandardov vnútornej kontroly skupiny, šírenie kultúry kontroly operačného rizika
- Koordinovať identifikáciu kľúčových procesov a kľúčových útvarov pre analýzu rizika vrátane formalizácie zmierňujúcich opatrení a ich následných krokov
- Zabezpečovať riadnu implementáciu stáleho kontrolného rámca v súlade so zásadami, postupmi a usmerneniami vydanými nezávislými kontrolnými funkciami
- Zabezpečiť identifikáciu, formalizáciu, validáciu a aktualizáciu všetkých potrebných a požadovaných obchodných postupov a udržiavať ich zoznam
- Koordinovať definovanie a implementáciu plánu kontroly subjektu na základe všeobecných plánov kontroly definovaných na podnikovej úrovni a na úrovni skupiny a na základe miestnych kontrol, ktoré mohli byť identifikované
- zabezpečovať riadenie incidentov operačného rizika vrátane ich nahlasovania, vyšetrovania a riešenia
- Zabezpečiť, aby prevádzkoví pracovníci včas analyzovali incidenty s cieľom určiť hlavné príčiny a potrebné nápravné opatrenia, a v prípade potreby ich v tomto procese podporiť.
- prispievať k riadeniu podvodov a oznamovania podvodov
- Organizovať a zabezpečovať vhodné školenia o operačných rizikách a stálom kontrolnom rámci pre zamestnancov, najmä pre nováčikov
- pripravovať a organizovať stretnutia s príslušnými vedúcimi pracovníkmi s cieľom podať správu o stave operačných rizík, rámca stálej kontroly a súvisiacich akčných plánov v rámci ich zodpovednosti;
- spolupracovať s internými a externými audítormi
- Poskytovať podporu regionálnemu manažérovi pre dodržiavanie predpisov
- Zabezpečovať riadenie kvality v subjekte
- zodpovedať za proces riadenia sťažností s cieľom zabezpečiť zavedenie podnikových noriem, riadenie procesu a opatrenia tímov na základe výsledkov
- Poskytovanie podpory vedúcim oddelení v súvislosti s prieskumami spokojnosti klientov a vodičov
- Uľahčovať analýzu hlavných príčin, podporovať manažment pri tvorbe akčných plánov kvality
- zavádzať a udržiavať externé normy kvality v reakcii na miestne potreby (napr. normy ISO)
- Zabezpečiť zavedenie vhodných kľúčových ukazovateľov výkonnosti v oblasti kvality (vrátane podnikových noriem) na všetkých úrovniach riadenia; zúčastňovať sa na pravidelných preskúmaniach výkonnosti v oblasti kvality a pokroku v akčnom pláne kvality
- Odporúčanie a podpora (prostredníctvom školení/koučingu/komunikácie) replikácie úspešných projektov a nástrojov kvality

Zamestnanecké výhody, benefity

• služobné auto aj na súkromné účely
• ročný bonus
• 100 % hradená stravná jednotka vo výške 7,00 € za každý odpracovaný deň,
• Rozšírený pitný režim, káva /čaj/sirupy zadarmo v kuchynkách,
• Fruit days – ovocie v kuchynkách,
• Multisport Karta,
• Home office,
• Teambuildings, deň detí, Mikuláš v Arval-e, jarná a vianočná párty, deň zdravia a rôzne iné podujatia počas roka,
• 4 sick days ročne
• Špeciálne zľavy na firemné produkty a služby,
• Možnosť zvýhodneného odkupu auta,
• Po roku trvania pracovného pomeru príspevok do III. Dôchodkového piliera,
• Školenia a tréningy,
• Bonusová dovolenka podľa počtu odpracovaných rokov, až do 5 dní nad rámec zákona,

a mnoho iného...

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za zasielanie štruktúrovaného životopisu v slovenskom jazyku. Do predmetu správy uveďte, prosím, názov pracovnej pozície, o ktorú sa uchádzate.

Do životopisu vložte nasledovný text:

" Týmto dávam súhlas spoločnosti ARVAL SLOVAKIA, s.r.o. k spracovaniu mojich osobných údajov uvedených v:
- žiadosti o prijatie do zamestnania,
- profesijnom životopise,
- osobnom dotazníku a
- osobných údajov získaných počas pohovorov

v databáze uchádzačov o zamestnanie, t.j. k ich ukladaniu na nosiče dát, uchovávaniu, vyhľadávaniu v nich, triedeniu, kombinovaniu a likvidácii v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, a to za účelom :
- obsadenia pracovnej pozície uvedenej v žiadosti o zamestnanie
- interného reportingu
- vykonania interných kontrol v súlade s regulatórnymi požiadavkami

Súhlas je daný na dobu 3 rokov. Po dosiahnutí vyššie vymedzených účeloch spracovávania, najneskôr však po 3 rokoch budú osobné údaje vymazané / zničené. Súhlas je možné kedykoľvek písomne odvolať kontaktovaním spoločnosti ARVAL.

Zároveň beriem na vedomie, že práva dotknutej osoby sú upravené v § 19 a nasl. Zákona o ochrane osobných údajov."

Kontaktovať budeme len kandidátov, ktorých sa rozhodneme pozvať na osobné stretnutie. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické alebo právne vzdelanie je výhodou, ale nie podmienkou.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Mierne pokročilý

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Najmenej 1 rok skúseností s riadením rizík, dodržiavaním predpisov alebo auditom
- Technické schopnosti v oblasti zisťovania a posudzovania operačných rizík
- Efektívne zvládanie procesov riadenia rizík a stálych kontrol
- Znalosť obchodných procesov operatívneho lízingu je výhodou
- Schopnosť komunikovať s prevádzkovými zamestnancami a manažérmi - rady, odporúčania, prezentačné zručnosti,
- Schopnosť poskytovať školenia pre prevádzkových zamestnancov
- Samostatnosť - schopnosť konať proaktívne a nezávisle
- Preukázané porozumenie a skúsenosti s prácou a komunikáciou s medzifunkčnými tímami a na všetkých úrovniach podniku
- Preukázané analytické a prezentačné schopnosti
- Skúsenosti s budovaním znalostí a vzťahov
- Plynulá znalosť anglického jazyka, nemecký jazyk je výhodou
- Efektívna práca s MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint)
- Tímová práca, lojalita, spoľahlivosť, dôvernosť, angažovanosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 9000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lucia Kundrová
E-mail: poslať životopis
ID: 3361990  Dátum zverejnenia: 11.9.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 2 300 EUR/mesiac