Administration and Billing Specialist with French and German

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacThe final salary package will depend on candidate's skills and previous experiences.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

This is your opportunity to become a part of the Administration and Billing department, which is responsible for initial processing, sorting and validation of all the invoices related to car fleet in various countries all over the Europe.

The main responsibilities:

  • Validation & processing of suppliers’ invoices in internal systems
  • Allocation of invoices to respective repair, maintenance, damage, etc.
  • Processing of extra charges invoices
  • On request support of Fleet Service team during peak periods
  • Formal control of invoices
  • Responsibility for archiving documentation
    Working instruction preparation and participation on procedures preparation
  • Ensuring suppliers bookings on time and with proper amounts
  • Act as a contact point for suppliers, internal customers and managements in order to provide the information about the invoices and their current processing phase

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Bonus salary /can reach 100% of average monthly salary/
  • Cafeteria.sk benefit program - 200-500 euro netto
  • Callio Card benefits – 7,50 euro of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
  • Multisport Card for active free time - you pay only 14 euro/month
  • Sick leave compensation 80%
  • 2 sick days per year
  • Hardware
  • Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
  • Referral Bonus for recommending new employee
  • Life insurance    
  • Possibility to work from home
  • Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
  • Additional contribution for retirement saving plan 


Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Accounting, Administration

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Attention to details and prepared for repetitive job tasks
  • Structured way of working, able to deal with large data entries
  • Focused
  • Willing to learn
  • Patient
  • Responsible

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do nadnárodnej bankovej skupiny BNP Paribas a na Slovensku pôsobíme ako organizačná zložka Arval Slovakia od roku 2015. Našou hlavnou úlohou je poskytovať podporu subjektom skupiny ArvalBNP Paribas. Arval BNP Paribas je poskytovateľom operatívneho lízingu v 30 krajinách sveta. Podpora, ktorú poskytujeme, je spojená s technickou a finančnou podporou, ako aj s odbornými, poradenskými a outsourcingovými službami. Navyše sme prítomní vo všetkých oblastiach, ktoré súvisia s operatívnym lízingom, ako je zákaznícke kontaktné centrum, controlling, záruka, havarijné poistenie, či back office. Jednu zložku spoločnosti tvorí oddelenie prevádzky – call centrum, komunikácia s vodičmi a technické oddelenie. Druhý pokrýva finančnú oblasť, ako je komplexné účtovné poradenstvo.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Lenka Kramplová
E-mail: poslať životopis
For the many journeys in life
ID: 4828802  Dátum zverejnenia: 13.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac