Administration and Billing Validator /Cez Agentúru

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacThe final package will depends on candidate's skills

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

You would become a part of team servicing various entities of Arval within Europe. This team is in charge of processing and validation of invoices related to service, maintenance and repair of Arval car fleet.

  • Validation & processing of suppliers’ invoices / in our internal SW systems
  • Allocation of invoices to respective repair, maintenance, damage, etc.
  • Processing of JIRA request in timely manner /ticketing and data dashborad platform/
  • Responsibility for archiving documentation
  • Working instruction preparation and participation on procedures preparation
  • Documents preparation for internal controls and follow up

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Bonus salary /can reach 100% of average monthly salary/
  • Cafeteria.sk benefit program - 200-500 euro netto
  • Meal contribution – 7,50 euro of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
  • Multisport Card for active free time - you pay only 14 euro/month
  • Referral Bonus - 15OO euro
  • Sick leave compensation 80% from the first day
  • Bonus holiday
  • 2 sick days per year
  • Hardware - mobile phone and laptop
  • Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
  • Life insurance    
  • Possibility to work from home
  • Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
  • Additional contribution for retirement saving plan 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Accounting, Administration

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Úplný začiatočník

Prax na pozícii/v oblasti

Administrative / Backoffice

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Attention to details and prepared for repetitive job tasks
  • Structured way of working, able to deal with large data entries
  • Focused
  • Willing to learn
  • Patient
  • Responsible

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do nadnárodnej bankovej skupiny BNP Paribas a na Slovensku pôsobíme ako organizačná zložka Arval Slovakia od roku 2015. Našou hlavnou úlohou je poskytovať podporu subjektom skupiny ArvalBNP Paribas. Arval BNP Paribas je poskytovateľom operatívneho lízingu v 30 krajinách sveta. Podpora, ktorú poskytujeme, je spojená s technickou a finančnou podporou, ako aj s odbornými, poradenskými a outsourcingovými službami. Navyše sme prítomní vo všetkých oblastiach, ktoré súvisia s operatívnym lízingom, ako je zákaznícke kontaktné centrum, controlling, záruka, havarijné poistenie, či back office. Jednu zložku spoločnosti tvorí oddelenie prevádzky – call centrum, komunikácia s vodičmi a technické oddelenie. Druhý pokrýva finančnú oblasť, ako je komplexné účtovné poradenstvo.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Adriana Pekarovičova
Tel.: +421257108000
E-mail: poslať životopis
For the many journeys in life
ID: 4824562  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac