Administration and Billing Validator /Cez Agentúru

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiac The final package will depends on candidate's skills

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

You would become a part of team servicing various entities of Arval within Europe. This team is in charge of processing and validation of invoices related to service, maintenance and repair of Arval car fleet.

  • Validation & processing of suppliers’ invoices / in our internal SW systems
  • Allocation of invoices to respective repair, maintenance, damage, etc.
  • Processing of JIRA request in timely manner /ticketing and data dashborad platform/
  • Responsibility for archiving documentation
  • Working instruction preparation and participation on procedures preparation
  • Documents preparation for internal controls and follow up

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Bonus salary /can reach 100% of average monthly salary/
  • Cafeteria.sk benefit program - 200-500 euro netto
  • Meal contribution – 7,50 euro of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
  • Multisport Card for active free time - you pay only 14 euro/month
  • Referral Bonus - 15OO euro
  • Sick leave compensation 80% from the first day
  • Bonus holiday
  • 2 sick days per year
  • Hardware - mobile phone and laptop
  • Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
  • Life insurance    
  • Possibility to work from home
  • Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
  • Additional contribution for retirement saving plan 

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Accounting, Administration

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Úplný začiatočník

Prax na pozícii/v oblasti

Administrative / Backoffice

Počet rokov praxe

1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Attention to details and prepared for repetitive job tasks
  • Structured way of working, able to deal with large data entries
  • Focused
  • Willing to learn
  • Patient
  • Responsible

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Adriana Pekarovičova
Tel.: +421257108000
E-mail: poslať životopis
For the many journeys in life
ID: 4824562  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac