Brigáda pre študentov s nemčinou/francúzštinou, 20 hod/týždeň - Admin and Billing Specialist

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
7 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ahojte! :) do našeho skvelého tímu Admin and Billing hľadáme  šikovných  študentov s nemeckým alebo francúzskym jazykom.

AK hľadáš príležitosť kde začať svoju kariernu cestu, tak u nás máš dvere otvorené! 

Nie len, že sa naučíš fungovať vo svete biznisu, ale budeš mať príležitosť zdokonalovať svoje jazykové schopnosti v angličtine a nemčine/ francúzštine :) 

Aká bude tvoja náplň práce? 

  • validácia a spracovanie dodávateľských faktúr v interných systémoch, 
  • priradenie faktúr k príslušnej oprave, údržbe, poškodeniu a pod.,
  • formálna kontrola faktúr, archivácia dokumentácie
  • práca s faktúrami, spracovaním objednávky, cenovými ponukami atď.

Čo ponúkame? 

  • možnosť práce na Home office po zaškolení
  • Multisport kartu 
  • motivačné platové ohodnotenie - rozumieme, že byť študentom, je ťažké :) 

Ak máš záujem, tak sa nám ozvi a pridaj sa k svojim spolužiakom, ktorí tak urobili :) 

Zamestnanecké výhody, benefity

  • multisport karta
  • možnosť práce na Home office 
  • občerstvenie a nápoje na pracovisku

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do nadnárodnej bankovej skupiny BNP Paribas a na Slovensku pôsobíme ako organizačná zložka Arval Slovakia od roku 2015. Našou hlavnou úlohou je poskytovať podporu subjektom skupiny ArvalBNP Paribas. Arval BNP Paribas je poskytovateľom operatívneho lízingu v 30 krajinách sveta. Podpora, ktorú poskytujeme, je spojená s technickou a finančnou podporou, ako aj s odbornými, poradenskými a outsourcingovými službami. Navyše sme prítomní vo všetkých oblastiach, ktoré súvisia s operatívnym lízingom, ako je zákaznícke kontaktné centrum, controlling, záruka, havarijné poistenie, či back office. Jednu zložku spoločnosti tvorí oddelenie prevádzky – call centrum, komunikácia s vodičmi a technické oddelenie. Druhý pokrýva finančnú oblasť, ako je komplexné účtovné poradenstvo.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Adriana Pekarovičova
Tel.: +421257108000
E-mail: poslať životopis
For the many journeys in life
ID: 4821392  Dátum zverejnenia: 3.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/mesiac