Vehicle & Logistic Team Leader for DACH region

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiacof course, the final salary depends on the candidate's previous experience

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme nového kolegu/kolegyňu, s praxou na obdobnej pozícií, ktorý/á obohatí náš tím svojimi skúsenosťami a stane sa jeho plnohodnotným členom.

V našej spoločnosti si zakľadáme na "ľudskosti", uvoľnenej pracovnej atmosfére a priateľskej komunikácií medzi manažmentom a zamestnancami. Pre leadrov, je dôležité vnímať pocity a potreby členov svojho tímu, ako aj ich postrehy a návrhy na zefektívnenie procesov.

Rád pomáhaš členom tímu rásť a dosahovať ciele?

Si skúsený leader, ktorý si zakladá na vzájomnej dôvere, otvorenej komunikácií a empatií?

 Hľadáš priateľskú atmosféru v rámci firmy a prácu v medzinárodnej spoločnosti?

Čo ťa na tejto pozícií čaká?

  •  Zodpovednosť za vedenie tímu Vehicle and Logistic a zabezpečenie jeho prevádzkyschopnosti
  •  Účasť na procese výberu nových zamestnancov v rámci zverenej oblasti
  •  Riadenie a organizácia tímovej práce, rozdelenie a stanovenie priorít úloh
  •  Vedenie stretnutí a kaskádovanie informácií v súvislosti s organizáciou práce a rozložením jednotlivých činností
  •  Koordinácia činností podľa potrieb interných klientov
  •  Účasť na definovaní kľúčových ukazovateľov výkonnosti (KPI) a zabezpečenie ich následného napĺňania v každodennej práci prostredníctvom motivácie a spätnej väzby, kariérnych pohovorov, tvorby súťaží, koučingu a vedenia príkladom
  •  Koordinácia a kontrola zadaných projektových činností, kontrola kvality dodaných prác
  •  Štandardizácia a implementácia pracovných postupov s cieľom neustáleho zvyšovania efektívnosti a zmierňovania operačných rizík
  •  Zodpovednosť za úspešnú realizáciu zadaných projektov, dodržiavanie obsahových podmienok, časového harmonogramu a stanoveného rozpočtu
  •  Neustále vzdelávanie a informovanie o vývoji automobilového trhu v súvislosti s novými technológiami a servisnými postupmi
  •  Hladké a efektívne spracovanie všetkých činností súvisiacich s logistikou
  •  Úzka spolupráca v rámci tímov v Arval Competence Center a s partnermi v krajinách podporovaných Arval Competence Center

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
  • Additional contribution for retirement saving plan
  • Yearly salary review 
  • Company bonus /can reach 100% of average monthly salary/
  • Cafeteria.sk benefit program - 200 euro for the first year
  • Multisport Card for active free time
  • Meal contribution– 7,50 euro of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
  • 80% sick leave compensation 
  • 2 sick days per year
  • Hardware
  • Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
  • Referral Bonus for recommending new employee
  • Life insurance   
  • Possibility to work from home

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Logistics, Leadership, Operational organizer

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Representative attitude
  • Analytical thinking
  • Thinking out of the box
  • Loyalty 
  • Detail oriented and curious 
  • Team player
  • Flexibility
  • Assertiveness
  • Empathy 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do nadnárodnej bankovej skupiny BNP Paribas a na Slovensku pôsobíme ako organizačná zložka Arval Slovakia od roku 2015. Našou hlavnou úlohou je poskytovať podporu subjektom skupiny ArvalBNP Paribas. Arval BNP Paribas je poskytovateľom operatívneho lízingu v 30 krajinách sveta. Podpora, ktorú poskytujeme, je spojená s technickou a finančnou podporou, ako aj s odbornými, poradenskými a outsourcingovými službami. Navyše sme prítomní vo všetkých oblastiach, ktoré súvisia s operatívnym lízingom, ako je zákaznícke kontaktné centrum, controlling, záruka, havarijné poistenie, či back office. Jednu zložku spoločnosti tvorí oddelenie prevádzky – call centrum, komunikácia s vodičmi a technické oddelenie. Druhý pokrýva finančnú oblasť, ako je komplexné účtovné poradenstvo.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Adriana Pekarovičova
Tel.: +421257108000
E-mail: poslať životopis
For the many journeys in life
ID: 4818006  Dátum zverejnenia: 29.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac