Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Driver Desk Operator-back office /Dutch language/ s možnosťou práce full Remote
ARVAL COMPETENCE CENTER
Place of work
Bratislava, Slovak Republic (Job with occasional home office)
Bratislava, Slovak Republic (Job with occasional home office)
Contract type
full-time
full-time
Start date
Dohodou
Dohodou
Wage (gross)
1 600 EUR/month+ 150 euro monthly bonus for Dutch language The final package and offer depends on candidate's experiences
1 600 EUR/month+ 150 euro monthly bonus for Dutch language The final package and offer depends on candidate's experiences
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Rád komunikuješ v holandskom jazyku a chceš patriť do nášho Tímu, ktorý sa stará o vodičov a flotilu áut Arval v zahraničí?
Čítaj ďalej, si na správnom mieste!
Informácie o pozícii
Poznáš to, stále ti hovoria, že veľa rozprávaš. Tak to využi a poď k nám pracovať. Ak si navyše výrečný v holandskom jazyku, u nás ti za to ochotne zaplatíme
V Arval Competence Center sa prioritne staráme o vodičov v rámci celej Európy, poskytujeme im pomoc a riešime ich problémy s autami na cestách. Ty môžeš byť ich pravou rukou priamo z Bratislavy
Čo by prechádzalo tvojimi rukami?
- Budeš prvým kontaktným bodom pre vodičov, ktorí denne vďaka tvojej pomoci vyriešia každý problém na ceste
- Vďaka tvojej organizačnej schopnosti a know-how sa vodiči budú môcť na teba spoľahnúť v prípade, že musia ísť do servisu kvôli oprave, v prípade škody k jej nahláseniu i vyriešeniu
- Aj keď tvoji klienti budú stovky kilometrov od teba, budú sa môcť spoľahnúť, že im predĺžiš platnosť palivovej karty, poradíš kde do servisu, zariadiš odťahovú či asistenčnú službu alebo ich nasmeruješ kde si vymeniť pneumatiky
- Tvoje inovatívne naladené bunky zamestnáme tiež, budeš sa podieľať na procesoch, rôznych zlepšovákoch a realizácii tvojich nápadov
Employee perks, benefits
Čo za to môžeš očakávať?
- Hej, vyzeráme ako korporát, ale nesprávame sa tak
- Sme veľký tím ľudí, no s kamarátskou atmosférou
- O aktivitách pre zamestnancov len nehovoríme, ale aj ich realizujeme - môžeš sa tešiť na teambuildingy, oslavy dňa detí a dňa rodiny, vianočnú párty, dni zdravia a veľa ďalších aktivít v rámci tímu
- Ak máš chuť ďalej rásť, Arval Competence Center ti na to dá možnosť prostredníctvom svojich rozvojových a vzdelávacích programov
- Ročný bonus a pravidelná ročná revízia platu
- Máme radi šport a tak dostaneš aj Multisport Card (ale nemusíš sa báť, do tímu berieme aj nešportovcov)
- Plne preplácané stravné lístky vo výške 7,50 eur denne
- Cafeteria- štedrý benefitný program - 200 euro počas prvého roku
- PN kompenzácia 80% od prvého dňa
- 2 dni Sick day do roka
- Fruit Days – čerstvé ovocie pripravené každý deň pre všetkých
- Životné poistenie
- Mobilný telefón a firemný notebook
- Samozrejmosťou je hybridný model práce – práca z domu 2 dni do týždňa po zaškolení
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Follow-up/Higher Professional Education
University student
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Follow-up/Higher Professional Education
University student
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Intermediate (B1) and Dutch - Advanced (C1) and Slovak - Proficiency (C2)
Other knowledge
Microsoft Outlook - Skillful
Microsoft Word - Skillful
Business correspondence - Skillful
Jira - Beginner
Microsoft Word - Skillful
Business correspondence - Skillful
Jira - Beginner
Experience in the position/sector
Administrative/Backoffice
The position is suitable for a fresh graduate
Yes
Personality requirements and skills
- silná orientácia na služby zákazníkom / pro-zákaznícky prístup
- ochota učiť sa/rozvíjať sa
- dobré komunikačné schopnosti (ústne a písomne)
- pozitívny-kritický postoj
- tímový hráč
- schopnosť vnímať potreby klienta
- flexibilita voči kolegom
- organizačné zručnosti
- analytické schopnosti
- schopnosť reagovať
Advertiser
Brief description of the company
The everyday mission of the Arval team is to think of and introduce solutions which simplify and optimize services associated with auto mobility.Founded in 1989 and fully owned by BNP Paribas, Arval specialises in full service vehicle leasing. Arval offers its customers – professionals, SMEs and large international corporates – tailored solutions that optimise their employees' mobility and outsource the risks associated with fleet management. Expert advice and service quality, which are the foundations of Arval’s customer promise, are delivered in 28 countries by over 4,000 employees, and in 14 other countries through a network of partners. Arval’s total leased fleet adds up to over 1 000,000 vehicles throughout the world.
Number of employees
250-499 employees
ID: 4807001
Dátum zverejnenia: 12.4.2024
2024-04-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administrative Worker, Official, Assistant, Call Operator, Customer Support Specialist, Helpdesk Operator Spoločnosť: ARVAL COMPETENCE CENTER
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/month