AP/AR accountant with Polish

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 700 EUR/mesiacThe final offered salary depends on candidate´s previous experiences.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

You will be a part of AR/AP team supporting Arval entities .
Your tasks as AR accountant are:

  • Invoicing clients on a monthly basis
  • Performing monthly invoicing control
  • Ensuring the invoicing itself, communication with the IT department, service providers, printing and sending invoices
  • Cooperation with an external provider of printing services
  • Corrective measures upon detection of incorrect invoicing
  • Manual creation of credit notes and invoices
  • Generation of payment proposals, direct debit, import into the banking system, entering manual payments
  • Billing of bank statements
  • Cleaning client accounts, communication with clients
  • Identifying, solving unallocated payments and irregularities
  • Reporting of overdue invoices, communication with the internal business department for clarification
  • Daily communication with clients
  • Preparation of work instructions and participation in the preparation of procedures
  • Submission of statistics
  • Internal control preparation and monitoring
  • Work in accordance with the manager's requirements

Work in accordance with the manager's requirements


Zamestnanecké výhody, benefity

  • Team-buildings, Family day celebrations, Christmas party, Health Awareness day and other social occasions to celebrate the teamwork and Arval company culture
  • Additional contribution for retirement saving plan 
  • Yearly salary review and company bonus /can reach 100% of average monthly salary/
  • Cafeteria.sk benefit program
  • Multisport Card for active free time
  • Callio Card benefits – 7,50 euro of credit for every working day to cover the costs of lunch breaks
  • 2 sick days per year
  • Hardware allowance / possibility for company notebook after trial period
  • Fruit Days – fresh fruits everyday delivered to the office
  • Referral Bonus for recommending new employee
  • Life insurance    
  • Possibility to work from home

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Poľský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Fakturácia - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Accounting / Bookkeeping/ Accounts Payable and Receivable Accountant

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Strong analytical skills
  • Experience on AP and AR position needed
  • Knowledge of a foreign language in spoken and written expression
  • Advanced knowledge of working with Excel Ability to work with a large volume of data

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Arval bola založená v roku 1989 a poskytuje kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Jej 100 % vlastníkom je svetová banková skupina BNP Paribas. Medzi zákazníkov spoločnosti Arval patria veľké medzinárodné korporácie, malé a stredné podniky a profesionálni partneri. Spoločnosť Arval im poskytuje na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu ich zamestnancov, a zároveň na seba preberá riziká súvisiace s riadením vozového parku. Zákazníkom v 28 krajinách poskytuje odborné poradenstvo a vysokú kvalitu služieb viac ako 6 400 zamestnancov spoločnosti Arval. Spoločnosť Arval celosvetovo prenajala už 1 028 142 vozidiel (údaj z decembra 2016).
Arval je jedným zo zakladajúcich členov globálnej aliancie Element – Arval, ktorá je najstaršou strategickou alianciou v oblasti riadenia vozových parkov a zároveň svetovým lídrom s 3 miliónmi vozidiel v 50 krajinách. V rámci skupiny BNP Paribas patrí spoločnosť Arval ku kľúčovým aktivitám retailového bankovníctva.
ARVAL SLOVAKIA pôsobí v oblasti financovania a managementu vozových parkov na slovenskom trhu od roku 2004. S viac ako 6000 vozidiel vo fleete patrí medzi lídrov v odbore.
Krédom spoločnosti ARVAL SLOVAKIA je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. Hlavným produktom je Full Servise operatívny leasing a to predovšetkým formou uzavretej kalkulácie. Ten prináša klientom transparentnú správu vozového parku so zahrnutím všetkých služieb a garancie akýchkoľvek rizík spojených so správou vozidiel. ARVAL SLOVAKIA zabezpečuje komplexné služby od financovania vozidiel, cez pravidelnú údržbu a pozáručný servis, nákup a výmenu pneumatík, asistenčnú službu 24 hodín denne, tiež poistenie a riešenie poistných udalostí, tankovacie karty až po elektronickú knihu jázd a on-line reporting. Vďaka svojmu unikátnemu Account managementu dokáže spoločnosť ARVAL SLOVAKIA reagovať na požiadavky svojich klientov rýchle a bezchybne.

Počet zamestnancov

250-499 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Adriana Pekarovičova
Tel.: +421257108000
E-mail: poslať životopis
For the many journeys in life
ID: 4788758  Dátum zverejnenia: 20.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 700 EUR/mesiac