Accounting Teamleader

Place of work
Bratislava, Slovak Republic
Contract type
full-time
Start date
ASAP
Wage (gross)
2 500 EUR/monthThe salary offer depends on candidate´s previous experiences.

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

  • Plná zodpovednosť za monitoring a vedenie prideleného Accounting tímu (členovia tímu a operačné roboty), vrátane prideľovania pracovných povinností a kontroly ich plnenia
  • Zabezpečiť, aby členovia AR/AP tímu chápali a poskytovali kvalitu servisných služieb prieč Arval Regionálnym Centrom (ACCB) v zmysle dohodnutých postupov a procedúr. Zaistiť, aby úlohy zadané manažérmi boli včas a správne splnené
  • Riadenie zverených úloh a zodpovednosti v pozitívnom smere ku zamestnávateľovi
  • Podporovať členov AR/AP tímu v dosahovaní takej úrovne výkonnosti a plnenia standardov kvality ako bolo dohodnuté v Dohode o poskytovanych sluzbach
  • Pochopenie a tvorba Dohôd o poskytovani služieb (SLA) a kľúčových indikátorov výkonu (KPI) na oddeleni vyšlýchch faktúr
  • Participácia na interných projektoch súvisiacich s agendou vyšlých faktúr
  • Poskytovať členom tímu technickú pomoc a podporu
  • Riešenie tém týkajúcich sa ľudských zdrojov v rámci svojho tímu
  • Spolupodieľať sa na kontinuálnom rozvoji zamestnancov a ich individuánej výkonnosti
  • Koordinovať tím a zabezpečiť podmienky pre rast, rozvoj, podporu a supervíziu jednotlivých členov tímu
  • Podieľať sa na harmonizácii procesov v rámci ACCB účtovného oddelenia
  • Úzka spolupráca s jednotlivými tímami a oddeleniami ACCB, ako aj so všetkými krajinami podporovanými ACCB
  • Koordinovanie mesačných uzávierkových procesov
  • Včasné a správne spracovanie zverenej účtovnej a daňovej agendy
  • Prispievanie k zlepšovaniu procesov na oddelení pohľadávok a byť súčasťou na projektoch, ktoré tvoria / zlepšujú prostredie celkového procesu na tomto oddelení
  • Participácia na príprave a zefektívňovaní procedúr, lokálnych procesov, ich sledovanie a kontrola
  • Príprava pracovných inštrukcií a návodov, ktoré sú v súlade s internými pravidlami a štandardami
  • Identifikácia slabých miest v procesoch, návrhy na ich zlepšenie a implementáciu
  • Asistencia s implementáciou návrhov na zlepšenie, ktoré súvisia so zvyšovaním efektívnosti a účinnosti operácií v agende vyšlých faktúr/došlých faktúr
  • Dodržiavanie interných procesov a interných kontrol
  • Manažment podriadených, ich riadenie a zabezpečenie ich profesného aj odborného rastu
  • Príprava štatistických výkazov
  • Spolupráca s ostatnými in-line manažérmi podľa požiadaviek

Employee perks, benefits

  • Každoročný bonus do maximálnej výšky 100% priemerného mesačného platu
  • Cafeteria.sk benefitný program
  • MultiSport karty pre aktívny voľný čas
  • Callio karta benefit – 7,00 eurá kreditu za každý odpracovaný deň na pokrytie ceny stravovania
  • 2 sick days za rok
  • Možnosť získania firemného notebooku po ukončený skúšobnej doby
  • Ovocné dni – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách
  • Referral Bonus pri odporučení nového kandidáta
  • Životné poistenie
  • Možnosť práce z domu

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Language skills

English - Advanced (C1)

Other knowledge

Microsoft Excel - Advanced
Microsoft Word - Advanced

Number of years of experience

2

Personality requirements and skills

  • Seniorne skúsenosti z oblasti účtovníctva, daní a financií
  • Znalosť IFRS štandardov
  • Schopnosť spracovať agendu big dáta
  • Silné analytické schopnosti
  • Time management a disciplína v dodržiavaní stanovených termínov
  • Zmysel pre detail
  • Spoľahlivosť a zodpovednosť
  • Ochota zlepšovať procesy
  • Schopnosť interakcie so zamestnancami a internými klientami na profesionálnej úrovni
  • Schopnosť preukázať správny úsudok
  • Štruktúrovaný spôsob práce
  • Rýchle prispôsobenie sa meniacemu sa prostrediu
  • Orientácia na klienta, flexibilita
  • Pokrokové myslenie
  • Skúsenosť z korporátneho prostredia vítaná
  • Reprezentatívne vystupovanie
  • Analytické zmýšľanie
  • Otvorenosť novým veciam
  • Lojalita
  • Pozorný a zvedavý
  • Tímový hráč
  • Prispôsobivosť
  • Asertivita
  • Empatia


Advertiser

Brief description of the company

The everyday mission of the Arval team is to think of and introduce solutions which simplify and optimize services associated with auto mobility.Founded in 1989 and fully owned by BNP Paribas, Arval specialises in full service vehicle leasing. Arval offers its customers – professionals, SMEs and large international corporates – tailored solutions that optimise their employees' mobility and outsource the risks associated with fleet management. Expert advice and service quality, which are the foundations of Arval’s customer promise, are delivered in 28 countries by over 4,000 employees, and in 14 other countries through a network of partners. Arval’s total leased fleet adds up to over 1 000,000 vehicles throughout the world.

Number of employees

250-499 employees

Contact

Contact person: Yasmine Jalali
Tel.: +421257108000
E-mail: send CV
For the many journeys in life
ID: 4592167  Dátum zverejnenia: 1.6.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/month